۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۷

جلالی در نشست خبری:

روزنه‌های نفوذ به تیم استقلال را می‌دانیم/ برای فوتبال‌مان متاسفم

روزنه‌های نفوذ به تیم استقلال را می‌دانیم/ برای فوتبال‌مان متاسفم

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به دیدار روز سه‌شنبه تیمش با استقلال گفت: روزنه‌های نفوذ به تیم استقلال را می‌دانیم و با استفاده از آنها برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌‎کنیم، هرچند باید نقاط قوت‌شان را کنترل کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال، ضمن بیان مطلب فوق گفت: هر 3 مسابقه قبلی استقلال را به خوبی آنالیز کرده و به نقاط ضعف آنها آشنا هستیم، روزنه‌های نفوذ به این تیم را می‌دانیم که با استفاده از آنها برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌‎کنیم، هرچند باید مواظب نقاط قوت‌شان بوده و آنها را کنترل کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوار است در این مسابقه، بازی پیروزمندانه را ارائه کند، اضافه کرد: سایپا جزو تیم‌هایی است که در طول 3-4 بار بیشتر دیده نمی‌شود اما به همین دلیل سعی می‌کنیم در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین تاکید کرد: ما 3 بازی انجام دادیم که سطح کیفی آن بسیار بالا بود. وقتی در یک بازی 8 موقعیت ایجاد می‌کنید، نشان می‌دهد تیم عملکرد خوبی داشته است و می‌تواند در آینده بهتری باشد.

شما از کارلوس کی‌روش انتقاد می‌کردید که چرا دفاعی بازی می‌کنید اما تیم خودتان در 3 بازی نخست برابر حریفان متوقف شده است؟ وی در پاسخ به این سوال اظهار کرد: نمی‌دانم چرا این دو موضوع را به همدیگر ربط می‌دهند. قرار نیست هرکسی از کی‌روش انتقاد کرد، او را مورد انتقاد قرار دهیم. اگر قرار به انتقاد نیست، بگذارید طرف کارش را انجام دهد.

جلالی همچنین تاکید کرد: برای فوتبالمان متاسفم که همه تحلیل‌ها بر اساس تابلوی نتایج انجام شده و کسی به اتفاقات مثیتی که در 90 دقیقه بازی رخ می‌دهد، کاری ندارد.

کد خبر 2352350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha