۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰

منصوریان در نشست خبری:

مقابل سپاهان با کیفیت بازی می‌کنیم/ کم گل بودن بازی‌ها به خاطر جام جهانی است

مقابل سپاهان با کیفیت بازی می‌کنیم/ کم گل بودن بازی‌ها به خاطر جام جهانی است

سرمربی تیم نفت تهران با بیان اینکه برای هر دیدار مقابل حریفان‌مان یک اسلحه پنهان داریم، به دیدار برابر سپاهان اشاره کرد و گفت: به نقاط ضعف و قوت این کاملا آشنا هستیم و می توانیم فردا برگزارکننده یک دیدار با کیفیت باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری تیم نفت تهران پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر که امروز دوشنبه برگزار شد، با تاکید بر اینکه این دیدار یکی از سخت ترین دیدارهاست، گفت: با یکی از تیم‌های لیگ برتری بازی داریم که از لحاظ ساختار دفاعی و کار تیمی جزو بهترین تیم‌های حال حاضر فوتبال کشورمان است. این تیم سه سال است که تغییری در کادر فنی نداشته و مربی اش کاملا بر تیمش اشراف دارد و به نقاط قوت و ضعف آن کاملا آشناست.

سرمربی تیم نفت تهران این تیم را هم یک تیم جوان خواند و ادامه داد: برای فصل جدید تیم ما تغییرات زیادی در نفراتش داشته است پس به زمان نیاز داریم تا بتوانیم در آینده ای نه چندان دور بازی های قابل قبولی از خود ارائه دهد.

منصوریان تاکید کرد: ما اندوخته خوبی از اهواز (دیدار برابر استقلال صنعتی در هفته سوم لیگ برتر) برداشت کردیم و با روحیه خوب به مصاف تیمی خواهیم رفت که نقاط قوت بسیاری دارد.

وی خاطرنشان کرد: به نقاط ضعف و قوت سپاهان کاملا آشنا هستیم و می توانیم فردا یک دیدار با کیفیت را برابر این تیم برگزار کنیم.

سرمربی تیم نفت در پاسخ به این پرسش که آیا برای این بازی نیز اسلحه پنهانی خواهید داشت"؟، گفت: برای هر بازی یک اسلحه پنهان داریم و با توجه به نقاط قوت و ضعف حریفان از آنها استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص نوسان تیم نفت تهران طی سه دیدار گذشته گفت: تا به امروز سه بازی برگزار کرده ایم که در یکی از آنها در دقیقه 90 پیروز شدیم و در دیدار دیگر در دقیقه 94 متحمل شکست شدیم. باید از این هفته به بعد به گونه ای عمل کنیم که به آسانی امتیاز از دست ندهیم چون این امتیازها در هفت هفته آخر می تواند ما را از رقابت برای قهرمانی خاج کند.

منصوریان تصریح کرد: من و اعضای کادر فنی تلاش خواهیم کرد تا با تمرینات خوبی که برای بازیکنان در نظر می گیریم، نوسان تیم را از بین برده و بتوانیم با اتحاد و همدلی دیدارهای آینده را با موفقیت پشت سربگذاریم.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد کم گل بودن دیدارهای لیگ برتر طی سه هفته گذشته اینگونه توضیح داد: این مسئله در مورد تیم ما صدق نمی کند. ما در سه هفته اخیر چهار گل زده و چهار خورده داشتیم و این نشان می دهد که تیم نفت میل به هجوم دارد اما مسئله کم گل بودن بازی ها به جام جهانی دو ماه پیش بر می گردد که خیلی از تیم های ما یاد گرفتند مانند برخی تیم ها در این رقابت ها، بسته بازی کرده و اجازه نفوذ به حریف را ندهند و تنها به دنبال کسب امتیاز باشند.

وی تاکید کرد: البته این مسئله شاید به آن برمی گردد که در فوتبال ما امنیت شغلی نیست و بهترین کسب نتیجه برای مربیان ما گرفتن حداقل امتیاز است تا بتوانند در شغل شان پایدار بمانند.

منصوریان در پایان در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم برای دیدار با سپاهان گفت: در این بازی مهدی شیری، غلامرضا رضایی و علیرضا عزتی را به خاطر مصدومیت در  اختیار نخواهیم داشت.

کد خبر 2352540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha