۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۲۰:۱۳

تکواندو نظامیان جهان - تهران؛

مهمان نوازی در انتخاب بهترین ها/ مداح و سلطانی بهترین مربیان سیزم

مهمان نوازی در انتخاب بهترین ها/ مداح و سلطانی بهترین مربیان سیزم

در پایان رقابتهای تکواندو نظامیان جهان اسامی بهترین های این دوره اعلام شد که از بین 9 تکواندوکار طلایی تیم ایران هیچکدام به عنوان فنی ترین تکواندوکار انتخاب نشدند تا نمایندگان چین و برزیل به این مهم دست پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان اسامی بهترین های این دوره را اعلام کرد که در عین ناباوری هیچکدام از تکواندوکاران کشورمان به عنوان فنی ترین مبارز انتخاب نشدند و تا مهمان نوازی به بهترین شکل اجرا شود. در این دوره از مسابقات در بخش مردان چهار تکواندوکار و در بخش بانوان پنج تکواندوکار از کشورمان موفق به کسب مدال طلا شدند ولی عنوان فنی ترین تکواندوکار به خارجی ها تعلق گرفت. 
 
با اعلام کمیته فنی مسابقات در بخش آقایان، عنوان بهترین مربی به مرتضی سلطانی از ایران رسید، "دمورا" از برزیل با کسب مدال طلای وزن پنجم به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد و مهدی بهادری از ایران و احمد فیصل از اردن بهترین داوران این دوره از مسابقات شناخته شدند.
 
در رقابتهای بخش بانوان هم مینو مداح به عنوان بهترین مربی انتخاب شد، "ون جیائو" از چین با کسب مدال طلای وزن ششم عنوان فنی ترین بازیکن را بدست آورد و "ژولینگ فان" از چین و زهرا افتخاری از ایران، عنوان بهترین داوران این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.
 
در پایان این مسابقات در بخش مردان تیم ملی کشورمان با کسب 4 مدال طلا (ابوالفضل یعقوبی، محمد کاظمی، میلاد بیگی و امید عمیدی) و یک برنز (رضا حبیبی) و 58 امتیاز، با شایستگی بر سکوی نخست ایستاد و چهارمین قهرمانی خود در رقابتهای نظامیان جهان را جشن گرفت.تیم چین با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز و با 41 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و تیم برزیل با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و با کسب 40 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
 
در بخش بانوان هم تیم کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا، یک نقره، 3 برنز ، 58 امتیاز و عنوان قهرمانی شد. چین با 4 طلا، 2 نقره، یک برنز و همین تعداد امتیاز نایب قهرمان شد و برزیل با 2 نقره، 4 برنز و با 31 امتیاز عنوان سومی را بدست آورد. تیم های روسیه و بلاروس نیز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

 

کد خبر 2353498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha