۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۰۰

حمید استیلی:

داور بازی وقت اضافه را بیشتر گرفت/ داوری و عدم تمرکز سبب تساوی بازی شد

داور بازی وقت اضافه را بیشتر گرفت/ داوری و عدم تمرکز سبب تساوی بازی شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم راه‌آهن تهران گفت: داور دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و راه‌آهن تهران وقت اضافه این بازی را بیشتر از وقت قانونی لحاظ کرد و داوری و عدم تمرکز سبب تساوی بازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته پیش در برنامه 90 نشان دادند که یک پنالتی اشتباه برای ما گرفتند و خطایی گرفتند که برای تیم حریف گل داشت؛ امروز شرایط تیم ما بهتر شده ولی باز هم دیدیم که دقایقی اضافی تر از وقت اضافه گرفته شد.

وی ادامه داد: ما با تیمی پرمهره، خوب و با کیفیت در حال بازی بودیم که بازیکنان خوبی داشت؛ تیم ما نیز جوان بود و 5 بازیکن زیر 23 سال داشتیم که نخستین بار بود در لیگ ما بازی می‌کردند و اگر بعد از گل در ضد حملات دقیق‌تر بودیم، از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم و در دقایق آخر دفاع با تمرکز بهتری کار می‌کرد، می‌توانستیم با برد بیرون بیاییم.

سرمربی تیم راه‌آهن تهران با بیان اینکه عدم تمرکز دفاع و داوری سبب این شد که نتوانیم در این بازی پیروز شویم، تصریح کرد: با این حال خوشحال هستیم که جوانان خوبی را به فوتبال ایران معرفی می‌کنیم اما به طور کلی بازی در فولادشهر، بازی سختی بود.

وی گفت: ذوب‌آهن تیم خوبی است و در بازی‌های قبلی این تیم را آنالیز کرده بودیم و تنها مشکل آنها در ضربات آخر بود که بی‌دقت هستند؛ این تیم تیم پرمهره‌ای بوده و مدیریت و سرمربی خوبی داشته و احتیاج به زمان دارد؛ امیدوارم که ذوب‌آهن با بازی خوب خود، نتیجه دلخواه هواداران را بگیرد و مطمئن باشید که ذوب‌آهن به شرایط خوب خود باز می‌گردد.

استیلی با اشاره به شرایط تیمش خاطرنشان کرد: من با توجه به تیم خودم گفتم که از این بازی راضی هستم زیرا بازیکنان جدیدی به لیگ وارد کرده‌ام اما به طور کلی با توجه به فوتبال دنیا، از طرف دو تیم بازی خوبی ارائه نشد اما ذوب‌آهن در هفته‌های آینده بهتر خواهد بود و مقابل پرسپولیس به خوبی بازی انجام داد اما مقابل راه‌آهن نتوانست بازی با کیفیت خودش را انجام دهد.

وی بیان داشت: تیم ما یکی از معدود تیم‌هایی است که تکلیف آن مشخص نیست و بازیکنان هنوز پولی دریافت نکرده‌اند و امیدوار هستیم که دادستانی تهران تکلیف تیم را مشخص کند زیرا این بازیکنان مخارج زندگی خود را از طریق فوتبال به دست می‌آورند و امیدوارم به تعهدات خود عمل کینم.

کد خبر 2353554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha