۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۲۵

حسن استکی در نشست خبری:

اتفاقات تمرین ذوب‌آهن نباید رخ می‌داد/ رسانه‌ها مساله را داغ کردند!

اتفاقات تمرین ذوب‌آهن نباید رخ می‌داد/ رسانه‌ها مساله را داغ کردند!

اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: اتفاقاتی در تمرین ذوب‌آهن رخ داد که نباید رخ می‌داد اما رسانه‌ها این اتفاقات را داغ کردند و اتفاق خاصی رخ نداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن استکی که به دلیل محرومیت یحیی گل محمدی در نشست خبری به جای وی حاضر شده بود، شامگاه سه‌شنبه پس از تساوی تیمش مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌ای گروهی اظهار داشت: هفته گذشته بازی سنگینی با پرسپولیس داشتیم و بدن‌های بچه‌ها تحلیل رفته بود و قوای آنها تحلیل رفته بود.

وی افزود: می‌توانستیم در این بازی به پیروزی برسیم اما نشد؛ دروازه‌بان تیم حریف از ابتدای بازی وقت‌کشی می‌کرد که چنین چیزی در فوتبال حرفه‌ای دنیا مرسوم نیست و نتوانستند بازی با کیفیتی مقابل ما انجام دهند.

مربی تیم ذوب‌آهن اصفهان پیرامون خط دفاع و حمله تیم اصفهانی بیان داشت: در مواقعی که اشتباه فردی رخ می‌دهد، نمی‌شود از ضفعف خطوط صحبت کرد و همیشه اشتباه فردی در همه دنیا وجود دارد؛ خط حمله ما در این بازی فرصت گلزنی پیدا نکرد و امیدوار هستیم که از هفته آینده، بهتر بازی کنیم و اینکه به صورت مداوم از مهاجمان ما انتقاد می‌شود، سبب استرس برای آنها می‌شود.

وی در پاسخ به سئوالی درباره حاشیه‌های ذوب‌آهن گفت: اتفاقی که افتاد، من در آنجا بودم و این اتفاقات نباید رخ دهد و هیچ کس نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد؛ هواداران نیز قصد چنین کاری نداشتند و تنها برای صحبت با گل‌محمدی آنجا بودند؛ من خودم آنجا بودم و هیچ فحاشی صورت نگرفت و تنها صحبت بود اما رسانه‌ها این مسئله را داغ کردند!

استکی بیان داشت: گل‌محمدی مربی با کیفیتی است و به نظر من این تیم سه سال با یحیی گل‌محمدی وقت می‌خواهد تا نتیجه بگیرد و باید ثبات مربی و مدیریتی در تیم باشد تا به شرایط نایب قهرمانی آسیا بازگردد و این چیزی نیست که بخواهیم در یک سال تیم درست شود و تنها 4 هفته از مسابقات لیگ گذشته و زود است که قضاوت کنیم.

وی پیرامون اینکه چرا قاسم دهنوی در بازی امروز برای ذوب‌آهن بازی نکرد، اضافه کرد: دهنوی دیروز با تیم تمرین نکرد و با اجازه سرمربی در تمرین نبود و گل‌محمدی نیز به همین دلیل او را در ترکیب نگذاشت و هیچ دلیل دیگری نیز وجود ندارد.

کد خبر 2353557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha