۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۲۲:۳۸

محمدباقر صادقی:

برخوردی با غلامی نداشتم/ پنالتی صحیح نبود

برخوردی با غلامی نداشتم/ پنالتی صحیح نبود

اصفهان – خبرگزاری مهر: دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: من هیچ برخوردی با محمد غلامی نداشتم و اگر به خاطر برخورد با او پنالتی اعلام شد، این پنالتی صحیح نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر صادقی شامگاه سه‌شنبه پس از تساوی تیمش مقابل راه‌آهن تهران با اشاره به پنالتی اعلام شده به سود راه‌آهن اظهار داشت: در این صحنه اصلاً برخوردی صورت نگرفت؛ اگر داور به خاطر برخورد پنالتی گرفته باشد، پنالتی درست نبوده است؛ بازیکن رد شده بود و بعد از آن به من خورد و زمین خورد.

وی افزود: این بازی یک مسابقه یک طرفه بود و فکر نمی‌کنم راه‌آهن برای امتیاز گرفتن به اصفهان آمده بود؛ آنها فقط برای دفاع و کسب یک امتیاز بازی آمده بودند؛ دوندگی تیم ما بسیار بود اما با اشتاهابات فردی سه امتیاز را از دست دادیم.

دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه به هیچ عنوان مستحق این بازی نبودیم و باید پیروز می‌شدیم، تصریح کرد: تیم امسال ما با پارسال تفاوتی نکرده، ذوب‌آهن مریض است و نیاز به دکتر دارد و مربی تیم یعنی گل محمدی با تشخیص‌های خود باید شرایط تیم را بهتر کند.

وی افزود: ما دنبال رفع مشکلات هستیم اما در دو سه سال اخیر شرایط بدی بر تیم حاکم بوده و با این حال امیدوار هستم که این شرایط بهتر شود.

کد خبر 2353573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha