۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷

جهان:

طرح تعالی مدیریت در 55 مدرسه استان سمنان اجرا می شود

طرح تعالی مدیریت در 55 مدرسه استان سمنان اجرا می شود

سمنان - خبرگزاری مهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح تعالی مدیریت در 55 مدرسه این استان اجرا می شود، گفت: با اجرای این طرح همه اهداف حوزه های پرورشی، تربیتی، متوسطه و ابتدایی و ... برآورده می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا جهان صبح چهارشنبه در نشست طرح تعالی مدیریت مدرسه، با اشاره به آغاز این طرح گفت: در سال تحصیلی 95 - 94 تعداد 140 مدرسه، درسال تحصیلی 96 - 95 تعداد 222 مدرسه و در سال تحصیلی 97-96 تعداد 305  نفر تحت پوشش طرح تعالی مدیریت مدرسه در استان قرار خواهند گرفت.

وی با تاکید بر اهتمام این طرح در استان سمنان گفت: با اجرای این طرح همه اهداف حوزه های پرورشی، تربیتی، متوسطه و ابتدایی و ... برآورده می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن تشریح این طرح، افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد 55 مدرسه تحت پوشش این طرح قرار می گیرند.

جهان ادامه داد: مدارس دولتی، نمونه دولتی، شبانه روزی و هیئت امنایی از جمله مدارس تحت پوشش این طرح هستند.

 وی با بیان اینکه این طرح برای یک دوره چهار ساله پیش بینی شده است، افزود: این طرح در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم، فنی و حرفه ای، کاردانش و مدارس عشایری به اجرا در می آید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با تاکید بر برگزاری نشست های مستمر و برنامه ریزی شده در استان سمنان، گفت: دوره های ضمت خدمت این طرح از هفته آینده آغاز می شود.

جهان با بیان اینکه در این طرح، اعضاء، مدیران و معلمان باید یک تعامل فعال داشته باشند، افزود: دانش آموزان باید در مدارس، مهارت های زندگی و آموزش های لازم را فرا بگیرند.

وی در خاتمه گفت: زمینه سازی جهت دستیابی به استانداردهای آموزشی و مدیریت مدارس، زمینه سازی برای ارتقاء کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس، نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در فرایند مدیریتی، ایجاد وفاق سازمانی از طریق توسعه فرهنگ کار گروهی، ترویج فرهنگ خود ارزیابی، افزایش انگیزه مدیران و کارکنان مدرسه، توسعه و تقویت مشارکت دانش آموزان، کارکنان و اولیاء در امر مدیریت و راهبری مدرسه از جمله اهداف اجرای این طرح است.

کد خبر 2353887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha