۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۴۶

پرویز مظلومی در گفتگو با مهر:

استقلالی‌ها منتظرند روی تخت بیمارستان بیفتم بعد طلبم را بدهند!

استقلالی‌ها منتظرند روی تخت بیمارستان بیفتم بعد طلبم را بدهند!

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه چهار سال است نتوانسته طلبش را از استقلال بگیرد گفت: امیدوارم قبل از اینکه مثل خیلی پیشکسوتان دیگر روی تخت بیمارستان بیفتم طلبم را از این باشگاه دریافت کنم.

پرویز مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: در حال حاضر با هیچ تیمی صحبت نکردم و اینکه گفته می شود احتمالا به پیکان تهران یا ذوب آهن اصفهان بپیوندم صحت ندارد. به نظرم بسیار زود است که تیمی بخواهد پس از چهار هفته سرمربی خود را تغییر دهد.

مظلومی خاطرنشان کرد: مدیران فوتبالی ما باید کمی صبور باشند و اجازه دهند تا سرمربی‌شان با آرامش کارش را ادامه دهد.

سرمربی پیشین استقلال شرایط حال حاضر این تیم را خوب توصیف کرد و افزود: بجز دیدار مقابل سپاهان که استقلال شکست خورد در سه بازی دیگرش عملکرد بسیار خوبی داشت و اگر این روند را ادامه دهد می تواند یکی از امیدهای اول قهرمانی باشد.

مظلوم تاکید کرد: استقلال امسال بازیکنان جوانی را به خدمت گرفته که می توانند در کنار با تجربه های تیم یک ترکیب بسیار ایده آل را تا پایان فصل داشته باشند.

سرمربی اسبق استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا هنوز هم از استقلال طلبکار است یا خیر گفت: نزدیک به 4 سال است که از استقلال طلب دارم و در زمان آقای فتح الله زاده قرار بود این طلب پرداخت شود که او برکنار شد و مدیران جدید استقلال نیز قول  پرداخت داده اند اما هنوز به قولشان عمل نکرده اند.

مظلومی تاکید کرد: با اینکه مطالباتم را دریافت نکرده ام اما مالیات آن را داده ام و امیدوارم هر چه زودتر مسئولین استقلال فکری هم به حال من  کنند. شاید هم منتظرند تا من روی تخت بیمارستان بیفتم و بعد پولم را بدهند.

سرمربی اسبق استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا از باشگاه به خاطر طلب‌تان شکایت خواهید کرد یا خیر گفت: من سالها در این تیم هم بازی کرده ام و هم مربی بوده ام پس دنبال این نیستم که از این تیم شکایت کنم اما امیدوارم مسئولین باشگاه زودتر به وعده شان عمل کنند تا کار به شکایت نکشد.

مظلومی در خصوص بداخلاقی هایی که در فوتبال اتفاق می افتد گفت: هیچکس این اتفاقات را نمی پسندد اگر ما مدعی حرفه ای بودن هستیم باید حرفه ای فکر کنیم و حرفه ای عمل کنیم.

سرمربی پیشین استقلال در پایان و در خصوص اتفاقات بعد از بازی استقلال و سایپا نیز گفت: من خیلی در جریان این امر نیستم و تنها از طریق روزنامه ها متوجه چنین اتفاقی شدم اما فوتبالیست های ما باید صبور و سعه صدر داشته باشند و با توجه به اینکه در جامعه الگو هستند سعی کنند رفتاری را انجام دهند تا خدایی ناکرده برای آنها دردسرساز نشود.

کد خبر 2354067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha