۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰:۲۹

جوادي در گفتگو با مهر:

شايسته ترين كشتي گيران در صف اعزام به جهاني و آسيايي هستند

شايسته ترين كشتي گيران در صف اعزام به جهاني و آسيايي هستند

عضو هيات رئيسه فدراسيون كشتي در آستانه اعلام اسامي كاروان كشتي ايران گفت: بهترين و آماده ترين نفرات براي حضور در رقابتهاي جهاني و بازيهاي آسيايي در نظر گرفته شده اند كه بزودي پس از جمع بندي نهايي معرفي خواهند شد.

ابراهيم جوادي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: مهمترين هدف فدراسيون كشتي در سال جاري،‌ حضوري قدرتمند و موفق در رقابتهاي جهاني و بازيهاي آسيايي بود كه نزديكي زمان برگزاري اين دو رويداد بزرگ و مهم به عنوان اصلي ترين چالش متوليان فدراسيون تلقي مي شد.

وي تصريح كرد: خوشبختانه با برنامه ريزي هاي لازم و اجراي دقيق فرايند انتخابي تيم ملي و همچنين حضور نفرات مورد نظر در تورنمنت هاي بين المللي تداركاتي،‌توانستيم به جمع بندي مطلوبي دست يابيم. البته در اين مدت توانستيم كشتي گيران واجد شرايط را در اردوهاي آماده سازي با جديت و دقت زير نظر بگيريم و تمرين دهيم و امروز شاهد حضور ملي پوشان آماده و با انگيزه اي براي حضور در جهاني و آسيايي باشيم.

دارنده چهار مدال طلاي قهرماني جهان ادامه داد: با توجه به اينكه هر دو ميدان پيش رو براي فدراسيون كشتي و همچنين متوليان ورزش ايران اهميت فراواني دارد،‌ تركيبي از بهترين و آماده ترين ملي پوشان كشتي مهياي اعزامي خواهند شد. البته ما براي كسب نتيجه مطلوب در رقابتهاي جهاني و بازيهاي آسيايي مجبوريم در چندين وزن از يك ملي پوش استفاده كنيم. بطوريكه نيمي از تركيب ملي پوشان در هر دو مسابقه به ميدان خواهند رفت.

جوادي در خاتمه به گمانه زني هاي اخير مبني بر اعلام تركيب تيمهاي ملي كشتي آزاد و فرنگي اشاره كرد و گفت: هنوز هيچ ليستي بصورت نهايي و قطعي در نيامده و مطمئنا اسامي كاروان اعزامي كشتي ايران به رقابتهاي جهاني و بازيهاي آسيايي پس از نشست آتي شوراي فني تيم هاي ملي كشتي آزاد و فرنگي و حدود دو هفته مانده به پيكارها نهايي و اعلام مي شود.

کد خبر 2354356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha