۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۵۰

همایش نکوداشت و بزرگداشت مفاخر شهرستان آشتیان برگزار می شود

همایش نکوداشت و بزرگداشت مفاخر شهرستان آشتیان برگزار می شود

آشتیان- خبرگزاری مهر: فرماندار آشتیان از برگزاری همایش نکوداشت و بزرگداشت مفاخر شهرستان آشتیان خبر داد و گفت: همایش علامه سید جلال الدین آشتیانی از مفاخر جهان اهل تشیع در آشتیان برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسنی ظهر پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی شهرستان آشتیان افزود: اینگونه مراسمات در آینده همراه با تجلیل از بزرگان شهرستان که در قید حیات هستند انجام می شود.

وی ضمن بیان اولویت های فرهنگی شهرستان در سال 93 مراقبت از فرهنگ را مهم تر از هر عاملی از جمله اقتصاد دانست و تصریح کرد: فرهنگ اسلامی دریچه ای را به سوی ما گشوده که باید با کار و تلاش در راستای این فرهنگ غنی حرکت کنیم.

حسنی تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان از جمله مجتمع فرهنگی سید جلال الدین و موزه شهرستان را از اولویت های فرهنگی عنوان کرد و افزود: توجه به ظرفیت های فرهنگی شهرستان، افزایش نقش شورای فرهنگ عمومی، هماهنگی و کمک به تحقق برنامه های فرهنگی از مهم ترین برنامه های سند توسعه فرهنگی شهرستان آشتیان است.

وی 24 الی 30 مرداد را به عنوان هفته فرهنگی شهرستان آشتیان اعلام کرد و افزود: برنامه های متنوع فرهنگی از جمله نمایشگاه های کتاب، جشنواره مطبوعات، نشست های ادبی و شب شعر در این هفته در شهرستان انجام می شود.

حسنی در پایان از کلیه ادارات و نهادهای شهرستان خواست که پیشنهادات خود را برای بهبود سند فرهنگی آشتیان را ارائه کنند.

در نشست پنجشنبه جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی شهرستان آشتیان سند توسعه فرهنگی شهرستان آشتیان در سال 93 مورد بررسی قرار گرفت.


 

کد خبر 2354633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha