۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۳۲

پارک میرزا حسن آشتیانی تا پایان سال جاری بهره برداری می‌شود

پارک میرزا حسن آشتیانی تا پایان سال جاری بهره برداری می‌شود

آشتیان- خبرگزاری مهر: شهردار آشتیان از بهره برداری از پارک علامه میرزا حسن آشتیانی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا امیری ظهر یکشنبه در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان آشتیان گفت: پارک میرزا حسن آشیتانی با 20 آلاچیق، وسایل ورزشی، مسجد و سرویس بهداشتی آماده پذیرایی از مسافران می شود.

وی وسعت پارک را بالغ بر هفت هکتار بیان کرد و افزود: برای تکمیل کامل این پارک که دارای پیست دوچرخه سواری، سوارکاری و محوطه ورزشی بانوان است بالغ بر 30 میلیارد ریال بودجه لازم است.

شهردار آشتیان در ادامه شهرستان آشتیان را دارای جاذبه های گوناگون گردشگری دانسته و از انجام اقداماتی اینچنینی جهت جذب هرچه بیشتر گردشگران در آینده خبر داد.

بخشدار مرکزی آشتیان نیز در ادامه این نشست گفت: با توجه به فاصله کم شهرستان آشتیان با شهرهای تهران، قم، اراک و همدان می توان مسافرین زیادی را به این شهرستان دعوت کرد.

امان الله عبدالحسینی افزود: امامزاده بی بی فاطمه صغری و پارک بزرگ کوهستان از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهرستان هستند که با تبلیغات بیشتر در این زمینه و راه اندازی مراکز تفریحی جدید می توان شهرستان را به قطب گردشگری استان تبدیل کرد.

آماده سازی کامل پارک میرزا حسن آشتیانی، ایمن سازی محور های مواصلاتی، بیشتر کردن تابلو های راهنمایی در جاده های شهرستان و برپایی ایستگاه های راهنمایی گردشگری در روزهای باقی مانده فصل تابستان از مصوبات این نشست بود.

گفتنی است بنا به اطلاعات واصله از اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان آشتیان تاکنون بالغ بر 90 هزار نفر از مراکز زیارتی، سیاحتی و گردشگری آشتیان در تعطیلات تابستانه دیدن کرده اند.
 

کد خبر 2365837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha