۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۲۰

کارلوس کی روش مطرح کرد:

از مبلغ حرفی نمی زنم/ کفاشیان برنده مذاکره شد!

از مبلغ حرفی نمی زنم/ کفاشیان برنده مذاکره شد!

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در جام جهانی برزیل با بیان این که با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق رسید و قراردادش روز یکشنبه امضا می شود، گفت: تا پایان جام جهانی 2018 هدایت تیم ملی ایران را بر عهده دارم و نخستین هدفم رسیدن با این تیم به آن رقابت ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش از نشست امروز خود با مسئولان فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: دوطرف برای تمدید قرارداد به توافق رسیده ایم و قرارداد را روز یکشنبه امضا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تنها برنده جلسه امروز علی کفاشیان بود. او در مذاکره بسیار سخت گیر است و دفعه آینده تنهایی با او مذاکره نخواهم کرد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران همچنین افزود: از مبلغ  قرارداد جدیدم با فدراسیون فوتبال حرفی نمی زنم چون یک چیز شخصی است. زمان این قرارداد هم تا پایان جهانی 2018 خواهد بود.

وی در مورد هدفش در قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هدف مشترک ما صعود به جام جهانی 2018 روسیه است اما من مربی هستم که می خواهم همیشه ببرم به همین خاطر نگاه ویژه ای هم به جام ملت های آسیا خواهیم داشت.

کی روش در مورد رویارویی با تیم های امارات، قطر و بحرین تصریح کرد: برای آنها شکست دادن ایران مهمتر از موفقیت در جام ملت ها است اما ما هم با یک برنامه ریزی ویژه به آن مسابقات می رویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من برنامه هایم را به فدراسیون فوتبال ارایه کردم وطبق آنها پیش می رویم. مطمئناً این برنامه ها از امروز اجرایی و آغاز خواهد شد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در مورد دستیاران خود نیز گفت: فدراسیون فوتبال می خواهد دو دستیار ایرانی داشته باشم اما در جلسه امروز در خصوص این موضوع صحبت نکردیم.

 

کد خبر 2354686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha