۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۸

هفته نخست لیگ برتر/

تیم واترپلوی سپاهان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را شکست داد

تیم واترپلوی سپاهان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را شکست داد

اصفهان – خبرگزاری مهر: تیم واترپلوی فولاد مبارکه سپاهان با قهرمانی مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آغاز مقتدرانه‌ای در رقابت‌های لیگ برتر واترپلو داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نخست مسابقات لیگ برتر واترپلوی باشگاه‌های کشور شامگاه پنجشنبه در استخر انقلاب اصفهان آغاز شد و تیم سپاهان در این هفته توانست مقابل شهید شهبازی زنجان، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر به پیروزی برسد.

تیم سپاهان که در این مسابقه از حضور هواداران خود نیز بهره می‌برد، پس از حضور چند ساله فولاد ماهان در رقابت‌ها، امسال به عنوان تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر واترپلو حضور دارد.

سپاهان که در این بازی از ابتدا برای پیروزی قدم به میدان گذاشته بود با دو گل ابتدایی خود آغاز خوبی داشت و رفته رفته تعداد گل‌های خود را افزایش داد تا نیمه نخست بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تیم اصفهانی در وقت دوم نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت، هرچد که دروازه‌بان تیم حریف اجازه این کار را نداد؛ سپاهان در وقت سوم بازی اختلاف خود را با زنجان افزایش داد.

در وقت چهارم مسابقه بازیکنان سپاهان از حملات عجولانه بازیکنان شهید شهبازی زنجان استفاده کرده و توانستند اختلاف خود را به پایان برسانند و در این بازی با نتیجه 11 بر 7 پیروز شوند.

در پایان مسابقه با انتخاب مسئولان بازی، امیرحسین برائی بهترین بازیکن سپاهان در این میدان انتخاب شد.

 

 

کد خبر 2354769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha