۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

دلایل غیبت قاسم دهنوی در تمرینات ذوب‌آهن/ پای دایی را نبوسیدم

دلایل غیبت قاسم دهنوی در تمرینات ذوب‌آهن/ پای دایی را نبوسیدم

اصفهان-خبرگزاری مهر: هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بازی مقابل پرسولیس به نزد دایی رفتم برای رخصت گرفتن از مربی و استادم و اینکه میگویند پایش را بوسیدم واقعا مسخره است.

قاسم دهنوی در گفتگو با خبرنگار درباره شایعه اخراجش از تیم ذوب‌آهن و دلایل بازی نکردنش در بازی گذشته این تیم اصفهانی اظهار داشت: متاسفانه همسر برادر من در کما رفته و چند روز قبل از بازی با راه آهن به من خبر دادند که پزشکان همسر برادر من را جواب کرده‌اند؛ من پس از شنیدن این مسئله حال خوبی نداشتم به همین دلیل یک روز قبل از بازی با راه‌آهن تصمیم گرفتم به تمرینات نروم.

وی افزود: برخی می‌گویند دهنوی در تمرین دعوا کرده و به همین دلیل به تمرینات و بازی با راه آهن نرفته اما من این مسئله را مستقیما تکذیب می‌کنم؛ تنها دلیل نرفتن به تمرین و بازی نکردن مقابل راه‌آهن مسائل خانوادگی که بیان کردم بود و این مسئله می‌توانست روی بازی من تاثیر مستقیم بگذارد.

هافبک تیم ذوب‌آهن درباره جلسه روز گذشته‌اش با مسئولان این تیم گفت: جلسه خوبی بود و در آن جلسه من صحبت ها و دلایلم را برای آذری و کادر فنی توضیح دادم و آنها پس از شنیدن صحبت هایم تصمیم گرفتند که من پس از بهبود شرایط روحی به تمرینات بازگردم و در خدمت تیم باشد.

وی درباره برخی شایعات مبنی بر اینکه وی در بازی مقابل پرسپولیس به سمت علی دایی رفته و پای او را بوسیده، ادامه داد: علی دایی مربی بزرگی است و در مقطعی نیز استاد من بوده است و درس‌های زیادی را از علی دایی آموختم؛ پس اینکه به سمت او بروم امری طبیعی بوده، ولی شایعاتی که می‌گویند پای دایی را بوسیدم، تکذیب می‌کنم.

دهنوی ادامه داد: نمیدانم این شایعات از کجا می‌آید ولی در بازی مقابل پرسپولیس برای عرض ادب و احترام به سمت دایی رفتم و به رسم پهلوانی و ورزشکاری از مربی و استاد سابق خودم رخصت گرفتم و دستم را بروی زمین زدم و این که بگویند این حرکت بوسیدن پای کسی بوده، مسخره است.

وی بیان داشت: در این چند روز اخیر حرف‌های زیادی درباره من زده شد و مانده‌ام چرا همه می‌گویند دهنوی حاشیه‌ساز است، در حالی که این کار من بی‌دلیل نبوده و شاید اگر هرکسی به جای من بود، همین کار را می‌کرد؛ به نظرم برای دهنوی حاشیه می‌سازند نه اینکه حاشیه دارد.

کد خبر 2354838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha