۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۶

خاموشی در برق هاشميه مشهد/

سقوط تير آهن کابل دكل برق را قطع کرد/ حادثه خسارت جاني نداشت

سقوط تير آهن کابل دكل برق را قطع کرد/ حادثه خسارت جاني نداشت

مشهد - خبرگزاري مهر: سرپرست ايستگاه 25 و 23 آتش نشاني مشهد از سقوط تير آهن و برخورد با دكل برق درخيابان هاشميه مشهد خبرداد و گفت: در اثر اين حادثه قطع برق 4 ساعتي در اين منطقه را داشتيم.

عليرضا الهي در گفتگو با خبرنگار مهر در توضيح اين حادثه اظهار كرد: قبل از ظهر امروز و در منطقه هاشمیه مشهد، ترمز دستي خودرو خاور که بار تیرآهن داشته در سراشيبي اين خيابان عمل نکرده

و بر اسكلت يك ساختمان نيمه كاره فرو مي ريزد که در اثر این حادثه بخشي از دیوار یک منزل مسکونی دیگر نیز تخریب می شود.

وي با اشاره به اينكه اين حادثه در هاشميه 62 رخ داد؛ افزود: بخشي از اين تيرآهن‌ها نيز به دكل برق اين خيابان برخورد مي كند و باعث قطع کابل های برق و در نتيجه قطع برق منطقه مي شود.

الهي بيان كرد: خسارت اين حادثه به يك ساختمان و همچنين ساختمان 5 طبقه طبقه نيمه كاره تنها خسارت هاي اين اتفاق بود و خوشبختانه اين برخورد تير آهن ها با دكل برق به دليل خلوت بودن اين محله خسارت جاني نداشت.

وي در توضيح بيشتر گفت: پليس ساختمان و نيروهاي شركت برق با اعلام اين حادثه در محل حاضر شدند و بعد از رفع خطر توسط نيروهاي آتش نشان اقدامات لازم براي وصل مجدد برق انجام شد.

وي ادامه داد: همچنين در اين حادثه نيروهاي كمكي ايستگاه 7،  يك دستگاه خودروي اطفاء حريق از ايستگاه 26 و دو دستگاه جرثقيل از ايستگاه 6 به كار گرفته شد و در پايان عمليات نكات پيشگيري به ساكنان در اين خيابان و مالك ساختمان نيمه كاره آموزش داده شد.

کد خبر 2356293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha