۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۰۸

منصور ابراهیم‌زاده:

بازیکنان پیکان در نیمه دوم وظیفه شناس نبودند/ بازی به بازی بهتر می شویم!

بازیکنان پیکان در نیمه دوم وظیفه شناس نبودند/ بازی به بازی بهتر می شویم!

سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از شکست برابر استقلال مدعی شد که بازیکنانش در نیمه دوم وظیفه شناس نبودند تا این تیم دو گل دیگر دریافت کند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری بعد از بازی امروز یکشنبه این تیم برابر استقلال خاطرنشان کرد: به نظرم امروز از بعد وظیفه شناسی و مسئولیت‌پذیری خوب کار نکردیم. ما در این بازی اشتباهات زیادی داشتیم با این حال بازی پایاپای با حریف انجام دادیم. در نیمه اول روی یک اشتباه گل خوردیم ولی در نیمه دوم مسئولیت‌پذیری بازیکنان باعث شد تا گل‌های دیگری را دریافت کنیم.

وی با انتقاد از عملکرد داور در این بازی افزود: امیدوارم که داوران منصفانه‌تر قضاوت کنند چون در نیمه اول و دوم می توانستند برای ما یک ضربه پنالتی اعلام کنند اما این کار صورت نگرفت. در مجموع باید بگویم که این بازی برای ما نکات مثبت زیادی داشت از جمله اینکه بازیکن بوسنیایی ما خیلی خوب کار کرد و نشان داد که بازیکن قابل اتکایی است.

سرمربی تیم پیکان با بیان اینکه باید برای بخش هجومی خود برنامه داشته باشیم بیان کرد: به نظرم تیم ما هفته به هفته بهتر از قبل می‌شود. ما باید برای خط حمله فکری بکنیم. سعید دقیقی بعد از آسیب دیدگی که داشت استرس دارد و باید این استرس را از خود دور کند تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد. البته ما فشنگچی را هم داریم که امروز از چپ و راست به استقلال فشار وارد کرد.

تیم فوتبال پیکان تهران در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر برابر استقلال تهران با حساب 3 بر صفر شکست خورد.

کد خبر 2356708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha