۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۰۷

يحيي گل محمدي:

فشردگي بازي‌هاي ليگ بالاست/ مسئولان به فكر سلامت بازيكنان باشند

فشردگي بازي‌هاي ليگ بالاست/ مسئولان به فكر سلامت بازيكنان باشند

اهواز – خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فشردگي بازي‌هاي ليگ برتر بالاست و اين امر امكان برنامه ريزي را از ما گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، يحيي گل محمدي يكشنبه شب در نشست خبري پايان بازي تيمش در برابر استقلال خوزستان كه منجر به تساوي دو تيم شد، اظهار كرد: هر دو تيم در اين ديدار، بازي خوبي ارائه و براي كسب هر سه امتياز تلاش كردند. به عقيده من، اين انگيزه بازيكنان باعث جذابيت اين مسابقه شده بود.

وي افزود: تيم ما در نيمه نخست به دليل شرايط آب و هوايي و روحي و رواني كيفيت خوبي ارائه نكرد ولي در نيمه دوم بازي بهتري از خود به نمايش گذاشت ولي با اين وجود بايد به بازيكنان خود براي بازي كردن در اين شرايط سخت آب و هوايي تبريك بگويم.

گل محمدي عنوان كرد: تيم ما پس از اينكه به گل دست يافت تا حدودي در برخي نقاط زمين كوتاهي از خود نشان داد و در دفاع كردن عملكرد مناسبي نداشت و همين امر باعث شد گل تساوي را دريافت كنيم.

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان تصريح كرد: بازيكنان ما در اين شرايط با تمام وجود كار كردند ولي متاسفانه قدر موقعيت هاي به دست آمده را ندانستند.

گل محمدي ادامه داد: در اين ديدار هر دو تيم در شرايط بد آب و هوايي به مصاف هم رفتند و همين امر روي كيفيت بازي اثر نامناسب گذاشته بود.

وي گفت: به عقيده من اگر ساعت برگزاري اين ديدار كمي ديرتر بود هم وضع آب و هوايي تا حدودي بهتر مي شد و هم تماشاگران بيشتري به ورزشگاه مي آمدند. ضمن اينكه مسئولان برگزاري مسابقات بايد به فكر سلامت بازيكنان هم باشند.

سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان در خصوص فشردگي بازي هاي ليگ برتر در فصل جاري نيز عنوان كرد: برنامه ريزي در اين شرايط براي ما سخت است زيرا هم با هواي گرم مواجه هستيم و هم فشردگي مسابقات به تيم ها فشار مي آورد.

گل محمدي در خصوص نا به ساماني هاي مديريتي در باشگاه هاي ذوب آهن اصفهان در سال هاي اخير عنوان كرد: در چند سال اخير ساختار باشگاه تغييرات منفي داشت و بازيكنان تيم تحت تاثير اين افت قرار گرفته بودند و اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند اما اكنون انرژي بيشتري دارند و بايد به آنها فرصت بيشتري بدهيم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سري رقابت هاي هفته پنجم ليگ برتر باشگاه هاي كشور تيم هاي استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم رفتند كه اين بازي در نهايت به تساوي يك بر يك دو تيم منجر شد.

کد خبر 2356710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha