۲ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۱۵

آندرانیک تیموریان:

بازی نکردنم نظر کادر فنی بود/ در آینده بهتر از این خواهیم شد

بازی نکردنم نظر کادر فنی بود/ در آینده بهتر از این خواهیم شد

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه فیکس بازی نکردن من صلاح کادر فنی بود گفت: مطمئن باشید در بازیهای آینده بهتر از دیدار مقابل پیکان ظاهر خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی استقلال مقابل تیم پیکان با بیان این مطلب افزود: بازی بسیار خوبی از خود ارائه کردیم و توانستیم یک برد شیرین را در مقابل پیکان بدست بیاوریم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: تیم پیکان در ابتدای بازی تلاش بسیاری کرد تا به گل برسد اما با گلی که ما وارد دروازه این تیم کردیم شیرازه این تیم از هم پاشید و ما توانستیم با یک بازی بسیار خوب نتیجه پرگلی را کسب کنیم.

تیموریان بازی نکردنش را به طور کامل در این دیدار تصمیم کادر فنی دانست و گفت: از اینکه به طور کامل در این دیدار در زمین حضور نداشتم ناراحت نیستم چون تصمیم کادر فنی بود و من به این تصمیم احترام می گذارم و تلاش می کنم با تمریناتی که انجام می دهم در دیدارهای بعدی بهتر ظاهر شوم.

وی در پایان گفت: به هواداران قول می دهیم دربازیهای آینده به مراتب بهتر از آینده ظاهر شویم و بتوانیم با پیروزی های پی در پی دل هواداران را شاد کرده و راه خود را برای قهرمانی هموار کنیم.

 

کد خبر 2356713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha