۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵

در سال تحصیلی جدید؛

طرح تعالی مدیریت در 113 مدرسه اردبیل اجرا می شود

طرح تعالی مدیریت در 113 مدرسه اردبیل اجرا می شود

اردبیل – خبرگزاری مهر: معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای طرح تعالی مدیریت مدارس در 113 مدرسه استان خبر داد.

طوس احمدی حصار در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: این طرح در راستای پیشبرد اهداف سند تحول بنیادین و سیاست های راهبردی بهبود مدیریت آموزشگاهی و ارتقای کیفیت امور آموزشی و پرورشی اجرا می شود.

وی افزود:برنامه تعالی مدیریت مدرسه براساس مدل بومی تعالی سازمانی مدارس ایران با نگاهی تعالی بخش، مشارکت جو، مدرسه محور و کیفیت مدار در راستای برنامه اعلامی وزارت به اجرا درخواهد آمد.

احمدی حصار افزود: از اهداف کیفی این طرح می توان  به زمینه سازی برای دست یابی به استانداردهای آموزشی و مدیریتی در مدارس،حرکت به سوی نهادینه سازی نگاه تعالی بخش در فرآیندهای مدیریتی و ایجاد وفاق سازمانی از طریق توسعه ی فرهنگ کارگروهی در مدرسه اشاره کرد.

وی تصریح کرد: افزایش انگیزه ی مدیران و دیگر کارکنان برای بهبود عملکرد، توسعه و تقویت مشارکت کارکنان و دانش آموزان و اولیاء در امر راهبری و مدیریت مدرسه دیگر اهداف تعریف شده برای این طرح است.

به گفته احمدی حصار اجرای این طرح برای 113مدرسه دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم نظری و فنی و کاردانش در سالتحصیلی 94-93 پیش بینی شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان تاکید کرد: این طرح با برگزاری دوره ضمن خدمت کشوری با حضور هفت نفر از همکاران در مردادماه کلید خورد و مقرر شده دوره ضمن خدمت مدیران مدارس منتخب هم  در شهریور ماه سال جاری انجام پذیرد.

کد خبر 2356960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha