۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۴۲

2 طرح صنعتی در بروجرد به بهره برداری رسید

2 طرح صنعتی در بروجرد به بهره برداری رسید

بروجرد - خبرگزاری مهر: به مناسبت هفته دولت دو طرح صنعتی با حضور مسئولان شهرستانی در بروجرد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی شریف طبع ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت دو طرح صنعتی شامل سردخانه دو منظوره بنام زرین طعم و یک واحد تولیدی درب و پنجره آلومینیومی بنام آریا دژ در بروجرد به بهره برداری رسید.

وی افزود: این سردخانه با ظرفیت اسمی 500 تن به بهره برداری رسید که در شرایط بالای صفر درجه، ظرفیت 400 تن و در شرایط زیر صفر درجه ظرفیت 100 تن نگهداری مواد غذایی را دارد.

شریف طبع ادامه داد: این سردخانه با مساحت 650 متر زیربنا و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت ایجادی با اشتغال زایی 10 نفر در بروجرد افتتاح شده است.

وی تصریح کرد: به دلیل وجود سردخانه در داخل شهر، کار ذخیره سازی و توزیع انواع مواد غذایی از جمله میوه و مرغ در ایام خاص مانند شب عید، سریعتر و با سهولت بهتری انجام می شود و هزینه های جانبی ناشی از طولانی بودن مسافت و کرایه حمل و نقل نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت بروجرد افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت واحد تولیدی آریا دژ با تولید ظرفیت سالانه 500 تن و تولید 3500 دستگاه انواع دربهای اتوماتیک برابر جواز تاسیس افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی با مساحت هزار و 500 متر و 600 مترمربع زیر بنا با اعتبار ثابت 10 هزار و 433 هزار ریال و ایجاد اشتغال برای 12 نفر در بروجرد به بهره برداری رسید.

کد خبر 2357354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha