۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۵۲

هومن افاضلی مطرح کرد:

فدراسیون مقابل باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آید/ هیچ بازیکنی مشکل خروج ندارد

فدراسیون مقابل باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آید/ هیچ بازیکنی مشکل خروج ندارد

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در مورد مخالفت باشگاه با حضور نفرات‌شان در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: فدراسیون با قدرت کار را پیش می‌برد و روی گرفتن بازیکنان از باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آید. 

به گزارش خبرنگار مهر، هومن افاضلی در مورد آخرین تیم فوتبال امید و مشکل خروجی برخی از بازیکنان از جمله محسن مسلمان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فدراسیون مشکل تمام بازیکنان تیم فوتبال امید را برطرف کرده و هیچکس نمی‌تواند به بهانه مشکلات خروجی، سربازی و یا مسائل اینچنینی تیم فوتبال امید را همراهی نکند.

وی با بیان اینکه شب سیزدهم شهریور تیم فوتبال امید راهی چین می‌شود، تاکید کرد: در چین، تیم فوتبال امید دو بازی تدارکاتی انجام داده و سپس راهی کشور کره‌‎جنوبی می‌شود تا در بازی‌های آسیایی اینچئون به میدان برود.

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران در مورد تیم‌های ویتنام و قرقیزستان که رقیبان تیم امید در بازی‌های آسیای هستند، اضافه کرد: من از این دو تیم خیلی واهمه دارم زیرا قرقیزستان از دفاع اتوبوسی استفاده می‌کند که خود یک مرتبه تجربه بازی با این تیم را دارم. از سوی دیگر ویتنام تیمی سرعتی است که ضدحملات فوق‌العاده خطرناک را روی دروازه حریفان ایجاد کرده، موضوعی که می‌تواند برای ما مشکل ساز باشد.

وی در مورد اینکه برخی از باشگاه‌های با حضور بازیکنان تیم فوتبال امید در بازی‌های آسیایی مخالفت کرده‌اند، اینگونه اظهار نظر کرد: این مرتبه فدراسیون با قدرت کار را پیش می‌برد و روی گرفتن بازیکنان از باشگاه‌ها کوتاه نمی‌آید.

افاضلی همچنین گفت: در مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا به خاطر اینکه سرمربی تیم بودم، نتوانستم روی باشگاه‌ها برای گرفتن بازیکن‌ان مدنظرمان فشار بیاورم اما حالا نماینده فدراسیون هستم و قطعا در این مورد کوتاه نمی‌آیم.

کد خبر 2358776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha