۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۲۰

رسول دانشجو:

هیچ بازیکنی مشکل خروج از کشور ندارد/ از کمیته المپیک تشکر می‌کنیم

هیچ بازیکنی مشکل خروج از کشور ندارد/ از کمیته المپیک تشکر می‌کنیم

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال از حل شدن مشکل خروجی بازیکنان تیم امید خبر داد و گفت: امیدوارم تمامی باشگاه‌ها برای بازی‌های آسیایی اینچئون، ملی‌پوشان دعوت شده را به تیم امید اعزام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رسول دانشجو در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه همکاری‌های لازم بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک انجام شده و هیچ کدام از بازیکنان تیم امید مشکلی برای اعزام به مسابقات المپیک آسیایی اینچئون ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: تیم فوتبال امید به منظور برگزاری اردوی آماده‌سازی و انجام یک دیدار دوستانه با تیم المپیک چین روز جمعه 14 شهریورماه عازم این کشور می‌شود.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال همچنین افزود: باشگاه‌ها نیز قول مساعد دادند و امیدوارم در عمل هم اینگونه باشد و تمامی باشگاه‌ها برای بازی‌های آسیایی اینچئون ملی‌پوشان دعوت شده به تیم امید را اعزام کنند و تیم المپیک بدون هیچ مشکلی 21 شهریورماه وارد دهکده بازیها شود.

دانشجو همچنین گفت: جا دارد از کمیته ملی المپیک تشکر ویژه‌ای داشته باشم زیرا در همه زمینه‌ها چه برگزاری اردوها در هتل المپیک و چه در اعزام بازیکنان برای اردوهای برون مرزی که در اردن و ارمنستان داشتیم همکاری بسیار شایسته‌ای با فدراسیون فوتبال داشتند.

کد خبر 2358937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha