۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۰۹

سرهنگ حسینی:

تردد نفتکش های عراقی مهم‌ترین علت تصادفات محور پلدختر به اسلام آباد است

تردد نفتکش های عراقی مهم‌ترین علت تصادفات محور پلدختر به اسلام آباد است

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه استان لرستان گفت: تردد نفتکش های عراقی مهم ترین علت تصادفات محور پلدختر به اسلام آباد است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید محمود حسینی صبح چهارشنبه در جلسه شورای حمل و نقل استان وضعیت تلفات جاده ای لرستان را در مرداد ماه سال جاری نامطلوب دانست و اظهار داشت: مطابق آمار تلفات جاده ای لرستان در مردادماه امسال 50 نفر بوده که جای تاسف دارد هرچند که این رقم نسبت به سال گذشته دو نفر کاهش داشته است.

وی با بیان این مطلب که بیشترین تصادفات مرداد ماه امسال مربوط به محور خرم آباد - کوهدشت و پلدختر - اسلام آباد بوده است اظهار داشت: تردد نفتکش های عراقی و اجرای عملیات روکش آسفالتی بیشترین علت تصادفات محور پلدختر به اسلام آباد بوده است.

رئیس پلیس راه استان لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه در مرداد ماه امسال در پیچ امیر آباد پنج نفر کشته داشته ایم لذا از اداره کل راه و شهرسازی استان انتظار می رود اقدامات لازم را برای تعریض محور، کاهش سرعت و نصب چراغ در این منطقه انجام دهند.

سرهنگ حسینی واژگونی خودرو را بیشترین عامل بروز تصادفات رخ داده در سطح محورهای لرستان دانست و بیان داشت: طی پنج ماه گذشته با متخلفین در زمینه سبقت غیر مجاز 13 درصد افزایش برخورد و با متخلفین در زمینه سرعت بالا 23 درصد افزایش برخورد صورت گرفته است.

وی با بیان این مطلب که آمار تصادفات در شهریور ماه هر سال با توجه به پایان یافتن سفرهای تابستانه زیاد می شود اضافه کرد: همه دستگاه های مرتبط بایستی اقدامات لازم را برای کاهش تصادفات در این یکماه بکار گیرند و با پلیس راه استان همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان لرستان با اشاره به اینکه در سطح استان 34 درصد افزایش برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی داشته ایم تصریح کرد: در حال حاضر تخلفات رانندگی تنها توسط 37 دوربین نظارتی در سطح محورهای مواصلاتی ثبت می شوند چرا که 68 دوربین ثبت تخلف معیوب هستند.

کد خبر 2358781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha