۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۲۵

سرهنگ اسکینی:

مشکل سیستم روشنایی کمربندی الیگودرز رفع شود

مشکل سیستم روشنایی کمربندی الیگودرز رفع شود

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان خواستار رفع مشکل سیستم روشنایی کمربندی الیگودرز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حشمت الله اسکینی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای حمل و نقل استان از کاهش 50 درصدی تلفات تصادفات درون شهری طی پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ اسکینی اظهار داشت: در پنج ماه اول سال 92 تعداد کشته شدگان تصادفات درون شهری 20 نفر بود که امسال این رقم به 10 نفر کاهش یافت و در مجموع امسال 50 درصد کاهش تلفات درون شهری در لرستان داشته ایم.

وی عنوان کرد: جاده کمربندی الیگودرز دارای مشکلاتی از جمله نداشتن سیستم روشنایی است به طوریکه طی هفته اخیر در این منطقه سه نفر بر اثر تصادف شبانه توسط موتور سیکلت جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور استان لرستان افزود: عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط موتور سواران لرستانی بیشترین دلیل فوت سرنشینان این وسایل نقلیه است.

سرهنگ اسکینی گفت: لازم است کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی لرستان از جاده کمربندی شهرستان الیگودرز بازدیدی را بعمل آورند و مشکلات این منطقه را برای کاهش تصادفات حل کنند.

رفع نقاط حادثه خیز لرستان در مدت یکسال شدنی نیست

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان نیز در این جلسه به وضعیت پیچ امیر آباد اشاره ای داشت و گفت: هفته گذشته در بحث سرعت گیر این منطقه اقداماتی صورت گرفته است و چراغ های آن نیز نصب شده و این عوامل باعث کاهش تلفات در این پیچ شده اند.

شهرام ملکی عنوان کرد: در طول یکسال نمی توان تمام مشکلات نقاط حادثه خیز استان را حل کرد و برطرف کردن مشکل آنها طی یکسال غیرممکن و عملا نشدنی است.

وی استفاده از گشت های پلیس راه در محورهای اصلی استان را اهرمی مثبت ارزیابی کرد و بیان داشت: برای کاهش تلفات در محورهای اصلی استان بایستی همیشه یک کشیک ثابت وجود داشته باشد همانطور که در محور خرم آباد - الشتر و رباط - کاکارضا پلیس راه همیشه حضور دارد.

 

کد خبر 2358880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha