۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۴۶

اخبار کوتاه انتظامی/

زوج قاچاقچي مواد مخدر صنعتي در بجنورد به دام پليس افتادند

زوج قاچاقچي مواد مخدر صنعتي در بجنورد به دام پليس افتادند

بجنورد - خبرگزاری مهر: دستگیری زوج قاچاقچی در بجنورد ، زندانی شدن 20 توزیع کننده مواد مخدر در اسفراین و ... از مهمترین عناوین اخبار امروز فرماندهی انتظامی این استان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جانشين فرماندهي انتظامي خراسان شمالي از کشف يک کيلو و 460گرم ماده مخدر صنعتي و دستگيري زوج قاچاقچي در اين رابطه خبر داد.

سرهنگ احمد قرايي افزود: در پي گزارش هاي رسيده مبني بر اينکه افرادي قصد انتقال مقدار قابل توجهي موادمخدر از استان البرز به شهرستان بجنورد خراسان شمالي را دارند، بلافاصله موضوع در دستورکار ماموران پليس قرار گرفت.

وي اظهار داشت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر با انجام يکسري اقدامات پليسي خودروي قاچاقچيان را در شهرستان بجنورد شناسايي و بلافاصله در يک عمليات غافلگيرانه آن را توقيف که در بازرسي از خودروي قاچاقچيان، يک کيلو و 460 گرم موادمخدر از نوع شيشه که به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود، کشف و دو نفر قاچاقچي و يک نفر تبعه خارجي نيز در اين رابطه دستگير شدند.

سرهنگ قرايي افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده به همراه مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شدند.

زندانی شدن 20 توزيع كننده و خرده فروش مواد مخدر در اسفراين

فرمانده انتظامي شهرستان اسفراين از دستگيري 20 خرده فروش و قاچاقچي مواد مخدر در مرداد ماه سال جاري خبر داد.

سرهنگ زينل زيبايي گفت: در راستاي اجراي طرح هاي ارتقا امنيت اجتماعي در مرداد ماه سال جاري در شهرستان اسفراين تعداد 20 سوداگر مرگ دستگير و به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

وي بيان داشت: طي اين مدت 10 درصد سرقت ها كشف و 14 سارق حرفه اي نيز در اين رابطه دستگير شدند.

سرهنگ زیبایی همچنین از توقیف 346 دستگاه موتور سيكلت و 54 دستگاه خودرو از رانندگان متخلف این شهرستان خبرداد و گفت: طی يك ماهه گذشته تصادفات فوتي برون شهري این شهرستان نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل 20 درصد كاهش داشته است.

واژگوني پژو 4 كشته و مجروح برجاي گذاشت

فرمانده انتظامي شهرستان شيروان گفت: بر اثر واژگوني يك دستگاه خودروي پژو 405 در يكي از محورهاي فرعي شهرستان شيروان دو تن كشته و دو تن نيز مجروح شدند.

سرهنگ علي پاكدل اظهار داشت: يك دستگاه خودروي پژو 405 در يكي از محورهاي فرعي شيروان در حركت بوده كه از جاده منحرف و واژگون شد.

وي بيان داشت: در اين حادثه دو تن از سرنشينان خودرو به علت جراحات وارده ناشي از واژگوني در دم فوت و دو تن ديگر نيز به شدت مجروح شدند.

سرهنگ پاکدل شيروان تصريح كرد: كارشناسان پليس  راه اين فرماندهي علت اصلي اين واژگوني را تخطي از سرعت مطمئنه و عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه از جانب راننده خودرو اعلام كردند.

کد خبر 2358798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha