۵ شهریور ۱۳۹۳، ۲۰:۱۸

فرهمند‌پور مطرح کرد:

کاهش مشکلات حوزه زنان و آسیب‌های اجتماعی در میان‌مدت

کاهش مشکلات حوزه زنان و آسیب‌های اجتماعی در میان‌مدت

بوشهر - خبرگزاری مهر: مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: تلاش داریم تا مشکلات حوزه زنان و آسیب‌های اجتماعی را در میان‌مدت کاهش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فهیمه فرهمندپور عصر چهارشنبه در نشست با  مسئولان اداره کل بهزیستی استان بوشهر اظهار داشت: کار کردن در اداره بهزیستی از خدمات بسیار خوبی است که هم نزد خداوند دارای اجر بسیار زیادی است و هم در بین مردم بسیار پسندیده است.

وی به برخی از مشکلات استخدام و به‌کارگیری نیروها در بخش‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: بهزیستی دارای فعالیت‌ها و برنامه‌های حساسی است که کمبود نیرو در مراکز بهزیستی چه در مراکز مشاوره و چه در مراکز نگهداری باعث بروز مشکلات عدیده‌ای می‌شود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خواستار حل مشکلات کمبود نیرو در مراکز بهزیستی در سطح کلان شد و ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی میان مدت و بلندمدت در این زمینه اقدامات مهمی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم میراث دار مشکلات زیادی در بخش‌های مختلف است، تصریح کرد: نمی توانیم امیدوار باشیم که این مشکلات در کوتاه‌مدت حل شود و باید در میان مدت و دراز مدت به دنبال حل این مشکلات باشیم.

فرهمندپور از تلاش برای کاهش مشکلات حوزه زنان و آسیب‌های اجتماعی در میان مدت خبر داد و اضافه کرد: برنامه ریزی مناسبی در این زمینه نیاز است که امیدواریم شاهد تحقق خواسته‌ها باشیم.

کمبود نیروی انسانی در مراکز نگهداری از کودکان

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: مشکلات و کمبودهای زیادی در مراکز نگهداری بهزیستی وجود دارد که واگذاری این مراکز به بخش خصوصی می تواند در کاهش این مشکلات نقش مهمی داشته باشد.

روح الله کرمی اضافه کرد: مراکز نگهداری دختران بالای شش سال به بخش خصوصی واگذار شده است و واگذاری مراکز نگهداری پسران نیز در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برخی محدودیت‌ها باعث شده است تا امکان واگذاری شیرخوارگاه به بخش خصوصی وجود ناشته باشد، ادامه داد:  کمبود نیروی انسانی از مهمترین مشکلات ما در مراکز نگهداری از کودکان تحت پوشش بهزیستی است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان بوشهر با بیان اینکه کمبود نیرو باعث برخی نارسایی ها می‌شود، افزود: مردم همواره حمایت خوبی از این مراکز دارند و برخی از مشکلات مراکز نگهداری با حمایت خیرین رفع می شود.

کد خبر 2359095

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha