۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۲۵

کرانچار در نشست خبری:

سپاهان با جوانانش به مصاف ذوب آهن می رود/ چهار بار حریف را برده‌ایم

سپاهان با جوانانش به مصاف ذوب آهن می رود/ چهار بار حریف را برده‌ایم

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپاهان در شهرآورد با بازیکنان جوان قدم به میدان می‌گذارد و تلاش می‌کنیم که در این بازی از آنها به خوبی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: بازی سختی در پیش داریم زیرا متأسفانه ذوب‌آهن آغاز خوبی نداشته و نتایج کسب شده، نسبت به شیوه بازی آنها خوب نبوده و این تیم مقابل سپاهان برای برد به میدان می‌آید.

وی افزود: برای هیچ کس پنهان نیست که از بازی فولاد مصدوم داشتیم و عقیلی را به دلیل کارت زرد سوم و خلیل‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم؛ پاپی نیز به دلیل ویروس و حمودی نیز به دلیل مصدومیتش با مشکلاتی مواجه بوده که بود و نبودش برای بازی فردا مشخص نیست؛ همچنین گردان نیز در این بازی به میدان نمی‌رود.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: ما در این بازی رو به بازیکنان جوان می‌آوریم و ممکن است که کیفیت بازی تحت تأثیر قرار گیرد؛ حاج‌صفی نیز در این بازی به میدان نمی‌رود که در کل 6 بازیکن به میدان نمی‌روند زیرا تاکتیک ما در اردوی تابستانه بر اساس حضور آنها ریخته شده بود اما بدون شک جوانان می‌توانند این خلأ را پر کرده و به همین دلیل به تیم بزرگسالان دعوت شده‌اند.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی دارد و نتایج کسب شده با کیفیت آنها یکی نبوده و مربی جوان و جاه‌طلبی در این تیم بوده که بازی را برای ما دشوار می‌کند.

کرانچار در پاسخ به سئوالی درباره نبود حاج‌صفی و اینکه با جدایی او، سقف هزینه سپاهان پائین می‌آید، تصریح کرد: بودجه‌ ما بالای سقف فدراسیون بوده و اگر او برود و بودجه به میزانی پائین برود که بتوانیم بازیکنی بگیریم، بدون شک هافبک دفاعی کامرونی مد نظر کادر فنی تیم، به ما جذب می‌شود.

وی پیرامون تغییرات احتمالی خط هجومی تیمش در این بازی خاطرنشان کرد: خط حمله و دفاع ما دچار تغییر اساسی نمی‌شود زیرا شریفی، خلعتبری، پریرا و سوکای مشکلی برای این بازی ندارند و خط دفاعی هماهنگی داریم اما مشکل اصلی قلب دفاع است که شجاع و هادی در آن هماهنگ شده بودند اما هر دو نیستند اما مطمئن هستم که علی احمدی با توجه به شرایط خود می‌تواند این خلأ را پر کند.

سرمربی سپاهان بیان داشت:به جای حاج‌صفی نیز بازیکن جوانی به نام سعید قاعدی‌فر که انگیزه بالایی دارد، به میدان رفته و او می‌تواند جایگزین خوبی برای حاج‌صفی باشید.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اظهار نظر کارشناسان پیرامون تغییر تاکتیک سپاهان در بازی‌های اخیر خود افزود: تا جایی که به تغییر تاکتیک مربوط می‌شود، به دلیل عقیلی و شجاع خلیل‌زاده تغییری در تیم وجود ندارد اما در حین بازی تغییراتی بوده که با توجه به توانایی بازیکنان بوده است و کارشناسان اگر این تغییرات را نفهمیده‌اند، بروند و بازی‌ها را دوباره ببینند تا بفهمند.

کرانچار اضافه کرد: همیشه داربی‌های داخل ایران چه با پرسپولیس و چه سپاهان، شهرآوردهای خوبی بوده که من با سپاهان در 4 داربی به پیروزی رسیده‌ام.

 

کد خبر 2359507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha