۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۶

گزيده اخبار نماز جمعه خراسان شمالي/

طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات بزرگ دولت در یکسال اخیر بود / استكبار ستيزي از مولفه هاي مهم دولت

طرح تحول نظام سلامت یکی از اقدامات بزرگ دولت در یکسال اخیر بود / استكبار ستيزي از مولفه هاي مهم دولت

بجنورد - خبرگزاري مهر: طرح تحول نظام سلامت از اقدامات بزرگ دولت ، استکبار ستیزی و مبارزه با قدرت های سلطه طلب از مولفه هاي مهم دولت يازدهم، از مهمترين عناوين اخبار نماز جمعه امروز اين استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه موقت  فاروج طرح تحول نظام سلامت را یکی از اقدامات بزرگ دولت در یکسال اخیر عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود عزیزی در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته فاروج گفت: طرح تحول سلامت يكي از اقدامات مهم دولت يازدهم بود كه دولت اجراي كامل آن را در اولويت برنامه هاي خود قرارداد.

وي افزود: اجراي موفق اين طرح در سراسر كشور زمينه رضايت مردم را در بخش بهداشت و درمان و بيمه همگاني فراهم  كرده است.

خطيب جمعه فاروج ايجاد آرامش و پرهيز از تنش در كشور را از ديگر اقدامات خوب دولت در بحث امنيت اجتماعي برشمرد و اظهار داشت: در ديدار دولت مردان با مقام معظم رهبري كه به مناسبت هفته گراميداشت دولت برگزار شد،  معظم له اقدامات دولت را مورد تاييد قرار دادند.

حجت الاسلام عزيزي در ادامه سخنان خود به پيروزي مقاومت در جنگ 50 روزه با ر‍ژيم صهيونيستي اشاره كرد وگفت: با عدم تحقق خواسته ها و اهداف اسرائيل از اين جنگ ويرانگر بار، رژيم صهيونيستي بار ديگر طعم تلخ شكست را چشيد و نتیجه اين جنگ به پایداری ملت فلسطین وپيروزي مقاومت انجاميد.

استکبار ستیزی و مبارزه با قدرت های سلطه طلب از مولفه هاي مهم دولت يازدهم

امام جمعه موقت شیروان با اشاره به سخنان اخير مقام معظم رهبري، استكبار ستيزي و مبارزه با قدرت هاي سلطه طلب را از مولفه هاي دولت تدبير و اميد خواند.

حجت الاسلام علی منفردی در خطبه های این هفته نماز جمعه شیروان با گراميداشت هفته دولت گفت: خدمات شهيدان رجايي و باهنر براي مسئولان نظام اسلامي بايد الگو قرار گيرد.

وي در ادامه به پيروزي مردم غزه اشاره كرد و افزود: پیروزی دلاورمردان غیور و مقاوم غزه بار ديگر موجب شد تا رژيم تا دندان مسلح صهيونيستي شكست مفتضحانه و سنگين ديگري را تحمل كند.

حجت الاسلام منفردي با اشاره به جنايات رژيم صهيونيستي در غزه اظهار داشت: به لطف الهي پایداری و استقامت 51 روزه مردم غزه و مقاومت با توافقنامه آتش بس براي سومين بار در چند سال اخير به پیروزی رسید.

گفتني است مردم خداجو و نمازگزار شيرواني بعد از نماز جمعه امروز در حمایت از مردم غزه و پیروزی مقاومت بر اسراییل غاصب دست به راهپيمايي زدند.

کد خبر 2359843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha