۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲

امام جمعه فاروج:

سوء استفاده کنندگان از بیت المال مسلمین برکنار شوند

سوء استفاده کنندگان از بیت المال مسلمین برکنار شوند

فاروج - امام جمعه فاروج بر بازگرداندن وجوه دریافتی و عزل مدیرانی که از بیت ‏المال سوءاستفاده کرده ‏اند، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی قلی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر فاروج، اظهار کرد:  دستگاههای نظارتی باید با مراقبت بیشتر اجازه ندهند که برخی از مدیران بی تقوا در دستگاههای اجرایی و با استفاده از اعتماد نظام و غفلت دستگاههای نظارتی به بیت المال مسلمین دست درازی کنند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در هفته های اخیر بر پیگیری جدی و اعلام نتیجه حقوق های نجومی برخی از مدیران به مردم تاکید کردند، که امیدواریم مسئولان زیربط در راستای عملی کردن فرمایش رهبر معظم انقلاب اقدام و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند.

حجت الاسلام قلی زاده با انتقاد از تهدیدهای برخی از این مدیران گفت: متاسفانه برخی از مدیرانی که از وضعیت خودشان باخبرند و می دانند که با بیت المال مسلمین چه کرده اند، اخیرا تهدید کرده اند که اگر حقوقمان کم شود دیگر سر کار نخواهیم رفت.

خطیب نماز جمعه فاروج تصریح کرد: این اقدام شما موجب شادمانی و خوشحالی ملت عزیز ایران خواهد شد و مطمئن باشید که کشور خالی از نیروهای مومن، معتقد، صالح و متخصص نیست که با رفتن شما کشور دچار مشکلات شود.

وی گفت: مردم انتظار دارند رئیس جمهور محترم به آنچه که گفته است در این زمینه عمل کند.

حجت الاسلام قلی زاده در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه های نماز عید فطر امسال افزود: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند، راه پیشرفت کشور در گرو ایستادگی ملت بزرگ ایران است.

وی شیطنت های آمریکای جنایتکار را در مورد روند انجام برجام مورد توجه قرار داد و گفت: آمریکا در مورد آنچه در اجرای برجام تعهد کرده بود بدعهدی کرده و دبه درآورده است.

امام جمعه فاروج افزود: فرمایشات مقام رهبری در مورد قضیه برجام باید مورد توجه همه مردم و مسئولان کشور باشد.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و کسانی که دست اندرکارند توجه و دقت کنند و مدام نگویند که تحریم ها برداشته شده چرا که در یک سال گذشته تحریم ها نسبت به قبل زیادتر شده است.

حجت الاسلام قلی زاده در ادامه شورای نگهبان را ضامن اسلامی بودن و اسلامی ماندن قوانین کشور دانست و گفت: کسی حق ندارد در مصاحبه ها، نطق ها و رسانه ها به شورای نگهبان توهین و یا آن را تضعیف کند.

وی بر لزوم ایستادگی قاطع شورای نگهبان بر مواضع انقلابی در دفاع از اسلام و قوانین اسلامی تاکید کرد و افزود: تضعیف شورای نگهبان مقدمه انحرافی است که دشمنان نظام و انقلاب در داخل و خارج از کشور برای آن برنامه ریزی کرده اند.

امام جمعه فاروج همچینن با اشاره به هفته بهزیستی، ضرورت تأمین نیازمندیهای اولیه قشر محروم جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: مسئولان دستگاههای زیربط و حمایت کننده باید به نیازهای محرومین و نیازمندان جامعه بیش از پیش توجه کنند.

وی همچنین به دشمنی صریح عربستان و برخی کشورهای اروپایی خصوصاً فرانسه در پی تجمع منافقین در فرانسه اشاره کرد و گفت: برگزاری کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه یکبار دیگر نقاب از چهره کریه و منفور حامیان تروریسم برداشت و ماهیت واقعی مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را برای جهانیان آشکار کرد.

امام جمعه فاروج تصریح کرد: در این ماجرا ارتباط منافقین با آل سعود به ویژه فرانسه علنی شد و آنها ثابت کردند که همچنان در جبهه حامیان تروریسم قرار دارند.

کد خبر 3713967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha