۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲

حجت الاسلام روحانی نیا:

اعضای دولت شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

اعضای دولت شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خود قرار دهند

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای کامل علم و عمل در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند و شایسته است دولت مردان یازدهم این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا به مناسبت هشتم شهریور، سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت این دو شهید بزرگوار، اظهار داشت: شخصیت شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه علی الخصوص مدیران و مسؤولان دولت و کشور به عنوان الگو قرار گیرد.

وی با اشاره به این که هشتم شهریور یادآور روز جریحه دار شدن قلب میلیون ها ملت انقلابی ایران است، اضافه کرد: شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان انقلاب اسلامی؛ سنگری محکم و مقاوم در برابر همه متجاوزان به حریم نظام مقدس اسلامی تشکیل داد و درس عبرتی برای همه دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی شد که بدانند مردم ایران ملتی آزاده بوده و هیچ وقت در برابر توطئه ها و نقشه های ددمنشانه دشمنان از پای نمی نشینند.

حجت الاسلام روحانی نیا در ادامه گفت: با وجود کارشکنی های دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه هدایت و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت در حال پیمودن راه توسعه و پیشرفت و تعالی همه جانبه است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا مدیران و ملت عظیم و ولایتمدار ایران اسلامی نیز با الگوپذیری از شهیدان رجایی و باهنر، با وحدت و همدلی در جهت عزتمندی و احیای کرامت الهی و انسانی و اخلاقی و نیز تحقق آرمان های امام و شهدا و منویات مقام عظمای ولایت گام بر می دارند.

حجت الاسلام روحانی نیا اضافه کرد: ملت بصیر ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان های خود با تمام وجود خدمت و تلاش می کند و در این راه نیز از هیچ دشمن داخلی و خارجی هراسی ندارد.

دبیر ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی خراسان شمالی اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های ایمان و نماد علم و تقوا هستند که به میدان خدمت گزاری خلق وارد شدند و در نهایت به اوج سعادت یعنی همان شهادت رسیدند.

به گفته وی شهیدان رجایی و باهنر الگوهای کامل علم و عمل در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند و شایسته است دولت مردان یازدهم این دو شهید بزرگوار را الگوی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام روحانی نیا ابراز امیدواری کرد که تمام دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ با درک جایگاه و سعادت مندی خود در خدمت رسانی به مردم مسلمان ایران، قدر این خدمت گذاری به خلق را بدانند و خداوند را برای چنین فرصت مغتنمی که در اختیار آنها قرار داده؛ شاکر باشند.
 

کد خبر 2360282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha