۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۱۵

صباغ در گفتگو با مهر:

پروژه توسعه و افزایش قدرت پست 20/63 کیلولت جنت آباد گرمسار افتتاح شد

پروژه توسعه و افزایش قدرت پست 20/63 کیلولت جنت آباد گرمسار افتتاح شد

گرمسار – خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: پروژه توسعه و افزایش قدرت پست20/63 کیلولت جنت آباد گرمسار در آخرین روزهفته دولت افتتاح شد.

سید علی اکبر صباغ در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پروژه توسعه و افزایش قدرت پست20/63 کیلولت جنت آبادگرمسار در آخرین روزهفته دولت با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان به صورت همزمان افتتاح شد.

وی گفت: این پروژه که عملیات اجرایی آن در دهه فجر سال گذشته آغاز شده ، به منظور بهبود پارامترهای کیفی برق تحویلی به مشترکین صنعتی-  ایجاد ظرفیت به منظور تامین برق به متقاضیان جدید صنعتی و مشترکان درخواست کننده برای افزایش دیماند و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان صنعتی به انجام رسیده است.

مدیر عامل  شرکت برق منطقه ای سمنان در خاتمه با بیان این مطلب که به منظورتوسعه و افزایش قدرت پست 63 کیلو ولت شهرک صنعتی جنت آباد گرمسار از 60 به 90 مگاولت آمپر 30 میلیارد ریال هزینه شده افزود: برای انجام این پروژه یک دستگاه فیدرترانس، شش دستگاه فیدر خروجی 20 کیلوولت، یک دستگاه فیدر باس کوپلر و یک دستگاه فیدر خازن نصب شده است.

کد خبر 2360359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha