۷ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۳۸

رحمانی:

بخشی از پروژه بزرگ سرخگريوه با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد

بخشی از پروژه بزرگ سرخگريوه با حضور معاون وزیر راه افتتاح شد

شاهرود – خبرگزاری مهر: مدير كل راه و ترابري استان سمنان با اشاره به اینکه پروژه بزرگ سرخگريوه به طول 12.5 كيلومتر دامغان را به گلوگاه استان مازندران متصل مي كند گفت: 4.5 كيلومتر از اين محور با حضور معاون وزير راه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر رحمانی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه شاهرود ضمن اشاره به بازديد معاون وزیر راه و شهرسازی از چندين پروژه قابل افتتاح در استان سمنان طی روز گذشته، اظهار داشت: در سفر روز گذشته علی نورزاد، پروژه آزاد راه حرم تا حرم بازديد و قسمتي از پروژه سرخگريوه افتتاح شد.

 وي اظهار داشت: روز گذشته با ورود معاون وزير و مدير عامل شركت ساخت و توسعه زيربناهاي جاده اي كشور به استان سمنان، وي ابتدا با حضور در كارگاه پيمانكار آزاد راه حرم تا حرم از پيشرفت فيزيكي پروژه بازديد و در زمينه هاي فني اين پروژه با مهندسان مشاور بحث و تبادل نظر كرد.

مديركل راه و ترابري استان سمنان افزود: نورزاد در ادامه به اتفاق هيئت همراه از تقاطع غير همسطح غربي گرمسار كه با پيشرفت فيزيكي خوبي در حال انجام است ديدن و در انتها در محل پروژه بزرگ سرخگريوه بطول 12.5 كيلومتر كه شهرستان دامغان را به گلوگاه در استان مازندران وصل مي كند حاضر شد.

رحماني در پايان گفت: با ورود محمد وکیلی استاندار سمنان به محل پروژه و بازديد از محل، 4.5 كيلومتر از اين محور به ارزش ريالي 20 ميليارد افتتاح شد.

کد خبر 2359794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha