۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱

آیت الله معلمی:

مقاومت مردم غزه نشأت گرفته از مقاومت ملت ایران است

مقاومت مردم غزه نشأت گرفته از مقاومت ملت ایران است

نکا - خبرگزاری مهر: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به پیروزی و استقامت همه جانبه مردم غزه گفت: مقاومت مردم غزه در برابر رژیم اشغالگر و کودک کش نشأت گرفته از مقاومت مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله علی معلمی شنبه شب در یادواره شهدای دولت و یادمان سردار شهید غلامعلی مرادیان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا رژیم اشغال گر قدس را رژیمی حیوان صفت و درنده تر از هر درنده ای برشمرد و بیان داشت: این رژیم اشغال گر برای شکست روحیه مقاومت و وادارکردن به تسلیم مردم غزه چنین جنایات ددمنشانه ، وقیحانه و نسل کشی را در دستور کارخویش قرار دادند.
 
وی افزود: مردم غزه با مقامت در برابر رژیم آشغالگر آرزوی تسلیم شدن را بردل این کوردلان گذاشته وبرای همیشه آنان آرزوی شکست مردم غزه را به گور بردند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان سخنان نتانیاهو بعد از پیروزی مردم غزه تصریح کرد: غزه از حمایت مردم ایران برخوردار است در واقع باور دشمنان از صدور انقلاب اسلامی و حمایت مردم ایران ماندگاری و تثبیت نظام اسلامی را رقم می زند.
 
آیت الله معلمی با اشاره به هفته دولت این هفته را بهترین زمان جهت تکریم از شهدای دولت و آگاهی یافتن مردم از مشکلات جاری در شرایط کنونی دانست و اذعان داشت: اگر شهیدانمی هچون رجایی وباهنر به عنوان اسوه و الگو خویش در نظر می گیریم قطعا باید ویژگی های بارز آنان همچون ساده زیستی ، ولایتمداری ، مردم داری و بی تکلفی آنها را سرلوحه عملکردهایمان قرار دهیم.
 
وی بیان داشت: همواره نهضت های انبیا در طول تاریخ بعد از پیروزی های عظیم دچار آسیب و خطر می شد چراکه پیروزی به معنای واقعی تمام شدن و پایان یافتن بر جنگ نیست.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری  مذاکره با دشمن و شیطان صفتان را امری عادی تداعی کرده و اظهار کرد: اگر سازش در برابر ابرقدرت ها و قدرت های طاغوتی و همچنین عوامل وابسته به آن صورت گیرد قطعا آغاز انحرافات در سطح جامعه رقم می خورد چرا که اگر امام راحل با قدرت های استکباری سازش می کرد قطعا این هم عقبه خطرناک در جامعه به نمایان نمی شد.
 
آیت الله معلمی افزود: اگر امروز انقلاب اسلامی به مرز پیروزی و حقانیت نائل شد در سایه ولایت پذیری  و امامت ممکن و تحقق یافت.
 
وی با اشاره به ابعاد اسلام بیان کرد: اسلام در بحث جهاد و جنگ دارای ابعاد گوناگون است چراکه اسلام در تمامی برهه ها تنها سدهایی که در برابر مسلمانان به وجود می آید از بین می برد و درصورت برطرف کردن این موضوع اجازه هیچ گونه جنگ وجدالی را نمی دهد.
 
امام جمعه قائمشهر یاد آور شد: دشمن با خیال های پوچ و توخالی فکر می کرد ملت ایران شکست پذیر و نادان است اما غافل از اینکه با خارج شدن از جنگ امر دفاع را به صورت جدی پیگیری و دنبال می کنند و درتمامی برهه ها نشان دادند شکست ناپذیر هستند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری موفقیت و افتخارات دولت را ازان مردم دانست و همچنین متذکر شد: دولت برخاسته از رأی و اراده مردم است چراکه اگر این دولت ناموفق و ناکارآمد عمل کند آسیب  و خطرات آن برای مردم و در صورت موفقیت و ترقی افتخارات آن برای ملت ایران تداعی می شود در واقع موفقیت و ضعف دولت در راستای آسیب ها وا فتخاراتیش خواهد آمد.
 
 مسئولین از یادمان های شهدا به عنوان تلنگر استفاده کنند
 
فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: مسئولیندر این عصر کنونی باید از یادمان های شهدا به عنوان تلنگری برای خود تداعی کرده و با به کارگیری از سیره ، منش ، و سرلوحه قرار دادن وصیت نامه های شهدا به عملکردشان طبق شهدای دولت ادامه دهند.
 
سرهنگ مرتضی رمضانی اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر از منظر مردم داری ، حق طلبی ، ولایتمداری و ساده زیستی به عنوان سر آمد و الگوی تمام عیار جامعه در مجموعه نظام اسلامی هستند.
 
وی شناخت سیره شهدا ی دولت و عمل به تعالیم قرار گرفتن در مسیرواقعی شان  را تداعی کننده سعادت و ترقی جامعه در عرصه های نظام اسلامی برشمرد.
فرمانده سپاه ناحیه نکا با اشاره به سیره سردار مرادیان تصریح کرد: نسل های گذشته می دانند شهید مرادیان به عنوان عجبوبه ای در مردانگی ، اخلاق ، ولایتمداری و ایثارگری بود.
 
وی گفت: مرادیان روستازاده ای بود که از خانواده ای ساده زیست و کشاورز در رأس جبهه های نبرد به عنوان یکی از دشمنان اصلی نیروهای بعثی قرار گرفت.
 
رمضانی هدف از برگزاری یادمان سرداران شهید شهرستان و شهدای دولت را زنده کردن یاد و خاطره  آنان برشمرد و همچنین اذعان داشت: این مراسمات فرصت مناسبی جهت معرفی سیره  ،منش ، رفتار و رشادت های این بزرگمردان تاریخ به جامعه است.
 
فرمانده سپاه ناحیه نکا اضافه کرد: دراین برهه از زمان مسئولین باید از اینگونه مراسمات به عنوان تلنگری برای خود تداعی کرده و با به کارگیری از سیره ، منش و سرلوحه قرار دادن وصیت نامه های شهدا به عملکردشان طبق شهدای دولت ادامه دهند.
 
کد خبر 2360932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha