۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۱۷

مجد اعلام کرد:

شهرستان دامغان آماده میزبانی از خادمان حرم رضوی

شهرستان دامغان آماده میزبانی از خادمان حرم رضوی

دامغان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه این شهرستان برای میزبانی از شش خادم بارگاه ملکوتی حرم علی بن موسی الرضا (ع) آماده است، گفت: برنامه های متنوعی در دهه کرامت به اجرا در خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی استقبال از خدام حرم رضوی در شهرستان دامغان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: دومین سال است که میزبان خدام حرم رضوی خواهیم بود و این حرکت از نظر ابعاد فرهنگی و مذهبی بسیار ارزنده است و ما باید به خوبی از این عزیزان استقبال و پذیرایی کنیم.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده آئین استقبال از خدام حرم رضوی ساعت 7:30 روز پنجشنبه 13 شهریور همراه با اجرای برنامه های متنوع  شامل حضور در گلزار شهدا، غبار روبی از آستان امامزادگان جعفر و محمد(ع)، حضور در مرکز نگهداری از سالمندان قمر بنی هاشم (ع) و عیادت از بیماران بیمارستان ولایت دامغان انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، حضور در مراسم روحانی و معنوی در حسینیه محله امام(ع) با حضور قشرهای مختلف مردم و جمعی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و برافراشته شدن پرچم متبرک بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) از دیگر برنامه های سفر یک روزه خدام بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)به شهرستان دامغان خواهد بود.

عطر و بوی حرم رضوی استان سمنان را فرا می گیرد

نماینده آستان قدس رضوی در استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: برای دومین سال پیاپی افتخار میزبانی از خدام بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را در دهه کرامت داریم و  عطر بوی حرم رضوی استان را فرا می گیرد.

حجت الاسلام حسنعلی عربی تصریح کرد: کاروان زیر سایه خورشید که شامل شش نفر از خدام بارگاه رضوی است از 12 تا 16 شهریور امسال به شهرستان های مختلف استان سفر می کنند.

وی گفت: امیدواریم با هماهنگی های انجام شده مردم استان سمنان از معنویات و برکات حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور خدام بارگاه ملکوتیش و اجرای برنامه های متنوع در سطح استان بهره مند شوند.

در این جلسه هر یک از اعضا دیدگاه ها و نظرات خود را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن این آئین روحانی  در شهرستان دامغان بیان کردند.

کد خبر 2361427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha