۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶

در قالب جشن های مردمی زیر سایه خورشید/

مردم خراسان شمالی میزبان کاروان خادمان حرم رضوی می شوند

مردم خراسان شمالی میزبان کاروان خادمان حرم رضوی می شوند

بجنورد- خبرگزاری مهر: دبیر اجرایی ستاد هفتمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی گفت: مردم این استان پنج شنبه هفته جاری میزبان کاروان خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم رضوی می شوند.

اصغر لنگری در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور کاروان خادمان حرم رضوی و حاملان پرچم مقدس امام رضا(ع) در خراسان شمالی خبر داد و افزود: این کاروان با عنوان سفیران کوی دوست و در قالب هفتمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید در شهرهای مختلف این استان حضور می یابند.

وی با بیان این که مراسم استقبال از کاروان خادمان و حاملان پرچم متبرک حرم رضوی عصر پنج شنبه سیزدهم شهریور در بجنورد برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم استقبال از این کاروان در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار خواهد شد.

به گفته لنگری مراسم محوری جشن زیرسایه خورشید نیز در همین روز پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار می شود که در این جشن بسته های متبرک آستان قدس رضوی به حاضران اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به این که کاروان خادمان و حاملان پرچم حرم مطهر رضوی شامل سه خادم، یک مبلغ و یک سرپرست از آستان قدس رضوی است، اظهار کرد: دیدار با ائمه جمعه، خانواده شهدا، عیادت از بیماران، بازدید از کانون اصلاح و تربیت و حضور در جشن های مردمی زیر سایه خورشید از جمله برنامه های خدام رضوی در استان به شمار می رود.

لنگری با اشاره به حضور چهار روزه خادمان حرم رضوی در خراسان شمالی، حضور در حرم مطهر حضرت سیدعباس بن جعفر(ع) و گلباران مزار شهدا، دیدار با زندانیان زندانهای بجنورد، شیروان و اسفراین، دیدار با معلولان ذهنی مرکز امید و تکتم و دیدار با کودکان بی سرپرست را از دیگر برنامه های این کاروان در استان اعلام کرد.

 

کد خبر 2362439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha