۱۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۳۷

با حضور کاروان خادمان/

عطر شفای رضوی در فضای بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد پیچید

عطر شفای رضوی در فضای بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد پیچید

بجنورد- خبرگزاری مهر: خادمان حرم مطهر رضوی به عیادت بیماران بستری در بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد رفته و ضمن اهدای گل، پرچم مطهر امام رضا(ع) را به دستان تبرک جوی بیماران دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان خادمان و حاملان پرچم مقدس رضوی در ادامه سفر خود به خراسان شمالی پس از حضور در شهرستان‌های فاروج و شیروان، شامگاه پنج شنبه وارد بجنورد، مرکز این استان شده و از سوی مردم دوست دار اهل بیت(ع) این استان استقبال شدند.

مراسم استقبال از خادمان حرم رضوی در محل حرم مطهر حضرت سیدعباس بن موسی بن جعفر(ع) بجنورد، برادر گرامی امام رضا(ع) برگزار شد و پس از آن این کاروان در گلزار شهدای مرکز خراسان شمالی حضور یافته و به مقام شهدا ادای احترام کردند.

این کاروان پنج شنبه شب در جشن میلاد امام هشتم (ع) که با عنوان زیر سایه خورشید در محل مسجد امام رضا(ع) بجنورد برگزار شد؛ حضور یافتند و صبح جمعه نیز با حضور در بیمارستان ثامن الائمه(ع) این شهر به عیادت بیماران رفتند.

در این برنامه که در فضایی معنوی برگزار شد؛ خادمان و حاملان پرچم مقدس رضوی ضمن اهدای گل، پرچم مطهر امام رضا(ع) را به دستان تبرک جوی بیماران دادند.

این کاروان پنج نفره از خادمان حرم رضوی امروز از بخش های مختلف بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد از جمله بخش‌های نوزادان، کودکان، CCU، اتاق عمل، بخش مردان، بخش زنان و دیگر بخشهای این بیمارستان بازدید کرده و به کارکنان و بیماران این بخش ها بسته های متبرک آستان قدس را اهدا کردند.

در این بازدید برخی از خادمان حرم رضوی با خواندن اشعاری در مدح امام رضا(ع) فضایی معنوی را در بیمارستان ثامن الائمه(ع) بجنورد حاکم کردند.

حضور در نماز جمعه همراه با ذکر صلوات خاصه امام رضا(ع) و خاطره گویی و مدیحه سرایی، دیدار با خانواده های معزز شهدا، دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت و زندان بجنورد و ... از دیگر برنامه های کاروان خادمان و حاملان پرچم مقدس رضوی در بجنورد است.

کد خبر 2364384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha