۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۹

خوروش در گفتگو با مهر:

رویه ما تعامل با تیم فوتبال امید است/ از عملکرد کرانچار راضی هستیم

رویه ما تعامل با تیم فوتبال امید است/ از عملکرد کرانچار راضی هستیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد این باشگاه اصفهانی قصد تعامل با فدراسیون فوتبال را دارد. وی همچنین گفت: باید این واقعیت را در نظر گرفت شریفی و کریمی از ستون‌های اصلی تیم ما هستند و غیبت آنها به ما ضربه می‌زند.

رسول خوروش در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه اعلام کرده باشگاه سپاهان اصفهان بازیکنانش را در اختیار تیم امید قرار نمی‌دهد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اگر گفتم باشگاه سپاهان با حضور بازیکنانش در تیم امید موافق نیست، نقل قول کرانچار بود که بیان کردم و تاکید داشتم این نظر سرمربی تیم ماست.

وی در ادامه توضیح داد: کرانچار می‌گوید باید تنها طبق قانون فیفا بازیکن را در اختیار تیم ملی قرار بدهیم، البته این حرف او کاملا درست است اما سیاست باشگاه سپاهان روی تعامل بنا شده، از این رو قرار است با کفاشیان نشستی را برگزار کنیم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه برای این باشگاه مصالح ملی در اولویت قرار دارد اما فدراسیون هم شرایط را درک کند، افزود: هم اینک علی کریمی را در اختیار تیم امید قرار دادیم و تنها مهدی شریفی در تمرینات ما حضور دارد. باید این واقعیت را در نظر گرفت که این دو بازیکن از ستون‌های اصلی تیم ما هستند و کمتر تیمی بازیکنان جوانش از ارکان اصلی تیم شان به حساب می‌آید، پس غیبت آنها به ما ضربه می‌زند.

‌وی در مورد نتیجه مذاکرات و آینده این موضوع چالش برانگیز خاطرنشان کرد: از یک سو کرانچار به عنوان یک مربی حرفه‌ای حرف درستی را می‌زند و می‌گوید تنها در روزهای فیفا بازیکن به فدراسیون فوتبال می‌دهیم اما از سوی دیگر منافع ملی را باید در نظر گرفت. امیدوارم در نشست مدیرعامل باشگاه سپاهان و مسئولان فدراسیون تعامل خوبی صورت بپذیرد.

خوروش با ذکر مثالی این مساله را اینچنین توضیح داد: همانگونه که باشگاه روبین کازان با حضور سردار آزمون موافقت نکرد و باشگاه نایخمن هلند راضی به حضور علیرضا جهانبخش در تیم امید نشد، مربی ما هم مخالف حضور بازیکنان اصلی‌اش است اما سعی می‌کنیم با تعامل این مشکل را حل کنیم.

وی در ادامه گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیچ اولتیماتومی به سرمربی تیم برای نتایج اخیر نداده است، یادآور شد: متاسفانه همیشه شایعات زیادی پیرامون تیم ما وجود دارد. برخلاف بعضی اخبار منتشر شده، هیات مدیره باشگاه کاملا از عملکرد کرانچار راضی است و هیچ اولتیماتومی در این مورد به او نداده ایم.

خوروش در پایان گفت:یکی از سایت ها هم اخیرا مدعی شده بود وریا غفوی نسبت به پست جدیدش که کرانچار برای او در نظر گرفته اعلام نارضایتی کرده است که در گفتگو با این بازیکن متوجه شدیم این خبر از بیخ و بن غلط است و چنین موضوعی واقعیت ندارد.

کد خبر 2361520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha