۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۲۸

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

بازیکنان دعوت شده، تیم امید را در اینچئون همراهی می‌کنند

بازیکنان دعوت شده، تیم امید را در اینچئون همراهی می‌کنند

سرپرست کمیته جوانان اعلام کرد طبق مصوبه هیات رئیس فدراسیون فوتبال تمام بازیکنان دعوت شده به تیم فوتبال امید، این تیم را در بازی‌های آسیایی اینچئون همراهی می‌کنند. 

رسول دانشجو در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اینکه زلاتکو کرانچار و یحیی گل‌محمدی اعلام کرده‌اند با حضور بازیکنان‌شان جهت همراهی تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون مخالف هستند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همه باشگاه‌ها بازیکنان دعوت شده را در اختیار تیم امید قرار می‌دهند و فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.

وی با اشاره اینکه اردوی تیم امید از روز دوشنبه آغاز شده و این تیم با همه نفرات روز 14 شهریورماه برای جضور در تورنمنت چین راهی این کشور می‌شود، افزود: در نشستی که امروز با هادی آیت‌اللهی نایب رئیس فدراسیون داریم، این موضوع را هم اطلاع می‌دهم تا این موضوع هم بررسی شود.

سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال حضور در اردوی چین را برای تیم جوانان بسیار مفید دانست و تاکید کرد: تیم امید بعد از اردوی چین، راهی کشور کره‌جنوبی می‌شود تا روز 21 شهریورماه و برای حضور در بازی‌های آسیایی وارد دهکده مسابقات شود.

وی در مورد وضعیت تیم فوتبال نوجوانان ایران هم اظهار کرد: شرایط تیم فوتبال نوجوانان عالی است و تمام برنامه‌های مصطفی قنبرپور برای آماده‌سازی این تیم انجام شده است. این تیم 4 روز زودتر از مسابقه نخست خود به تایلند می‌رود تا از نظر شرایط آب و هوایی و مسائل دیگر خودش را با محیط برگزاری رقابتها تطبیق دهد.

دانشجو در پایان گفت: مربیان تیم نوجوانان اطلاعات کاملی از حریفان در مرحله مقدماتی بدست آورده و حتی حریفان مرحله بعدی خصوصا ازبکستان را آنالیز کرده‌اند. با این شرایط امیدواریم این تیم بتواند در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، موفقیت‌های گذشته را تکرار کرده و به جام جهانی صعود کند.

کد خبر 2360265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha