۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۱۷

جمیری خبر داد:

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب چغادک در دستور کار قرار گرفت

اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب چغادک در دستور کار قرار گرفت

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب چغادک در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سفر وزیر نیرو به بوشهر، اظهار داشت: مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به منظور رفع مسائل آب و فاضلاب استان بوشهر روز گذشته سفری به بوشهر داشت.

وی اضافه کرد: به علت وجود مشکلات عدیده در زمینه فاضلاب با پیگیری های به عمل آمده و نشست هایی که با وزیر نیرو و معاونین وی انجام شده بود و به همین منظور معاون وزیر نیرو سفری را به بوشهر داشتند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید معاون وزیر از پروژه فاضلاب گناوه، ادامه داد: جانباز سپس در شهر چغادک حضور یافت و از نحوه دفع فاضلاب شهری چغادک در کانال دفع آبهای سطحی این شهر و رها سازی و مشکلات پیش رو در بحث فاضلاب این شهر، بازدید کرد.

وی خاطرنشان ساخت: جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای گناوه و چغادک از مهمترین موضوعاتی بود که مشکل‌ساز بود و مورد توجه مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور قرار گرفت.

توسعه شبکه فاضلاب شهری گناوه

جمیری با اشاره به تاکید جانباز بر لزوم افزایش تعداد انشعاب‌های فاضلاب، تصریح کرد: اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب چغادک در دستور کار اداره آب و فاضلاب قرار گرفت.

وی افزود: اجرای طرح فاضلاب یکی از نیازهای ضروری شهر چغادک است که پس از اتمام مطالعات و شیوه های دفع فاضلاب، شیوه‌های اجرای کار و اخذ مصوبات لازم و این پروژه را در بودجه‌های سنواتی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: بخش‌هایی از شبکه های جمع آوری تصفیه در شهر گناوه نیازمند توسعه است که برنامه‌ریزی برای تامین اعتبارات آن صورت گرفته است امیدواریم شاهد رفع این مشکلات در آینده نزدیک باشیم.

کد خبر 2363125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha