۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۳:۱۶

هومن افاضلی خبر داد:

بازیکنان جامانده به اردوی تیم امید ملحق شدند/ آغاز تمرینات اصلی از یکشنبه

بازیکنان جامانده به اردوی تیم امید ملحق شدند/ آغاز تمرینات اصلی از یکشنبه

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران از سفر 5 بازیکن جامانده به چین و اضافه شدن آنها به جمع نفرات حاضر در این اردوی آماده‌سازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، هومن افاضلی؛ مدیر فنی تیم ملی امید گفت: به دلیل سفر 24 ساعته تیم به کشور چین، بازیکنان صبح امروز شنبه تمرین سبکی را انجام داده و بعدازظهر نیز به همین منوال تمرینات خود را ادامه می‌دهند تا تمرینات اصلی بازیکنان از صبح فردا یکشنبه به صورت جدی آغاز شود.

وی افزود: بازیکنان روز یکشنبه یک جلسه تمرین کرده و روز سه‌شنبه دو جلسه تمرینی در صبح و بعدازظهر تمرین خواهند داشت. هدفمان این است با برگزاری دیدارهای دوستانه، با آمادگی کامل در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی به میدان برویم.

مدیر فنی تیم فوتبال امید ایران درباره ملحق شدن 5 بازیکن جامانده به جمع ملی‌پوشان تاکید کرد: تشکر ویژه‌ای از مسئولان کمیته ملی المپیک دارم زیرا تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا این 5 بازیکن به جمع ما ملحق شوند.

افاضلی همچنین گفت: این 5 بازیکن ساعت 23 به وقت محلی وارد کشور چین شده و به جمع نفرات حاضر در اردو اضافه شدند. صبح فردا (16 شهریورماه) هم تمرین سبکی را برگزار می‌کنند تا در طی روزهای آینده تمرینات اصلی خود را با دیگر ملی پوشان پیگیری کنند.

کد خبر 2364939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha