۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۹:۳۱

اميري:

فرهنگ مشاوره روانشناسی در جامعه تقویت شود

فرهنگ مشاوره روانشناسی در جامعه تقویت شود

شیروان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره بهزیستی شیروان خواستار تبیین شدن فرهنگ مشاوره روانشناسی در جامعه شد و گفت: میزان مراجعات مردم به مرکز مداخله اجتماعی شیروان در سال جاری افزایش یافته است.

خلیل امیری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتداي سال جاري تاكنون 69 نفر به اين مركز در زمينه هاي مختلف مراجعه كردند که مشکلات مالی و اقتصادی در صدر درخواست های مراجعین قرار داشته است.

به گفته وی ميزان مراجعه كنندگان در سال جاري نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزايش چشم گيري داشته است.

رئيس اداره بهزيستي شيروان عنوان كرد: زوجين متقاضي طلاق، افراد داراي اختلافات خانوادگي حاد، كودكان خياباني و كار، همسران آزار ديده و ... از جمله جامعه هدف اين مركز است.

به گفته امیری، افرادي كه قصد خودكشي داشته يا اقدام به خودكشي كرده اند، كودكان آزاد ديده، زنان و دختران در معرض آسيب، دختران و پسران فراري و ... نیز بخش دیگری از مراجعین به این مرکز را به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار داشت: مركز مداخله بهزيستي شهرستان از ابتداي امسال تاكنون به جامعه هدف خود خدمات خوبي ارائه كرده است.

وي با اشاره به اينكه امسال ميزان مراجعه كنندگان زوجين طلاق به مركز مداخله  153 مورد بوده، افزود: از اين تعداد 27 مورد منجربه سازش، 95 مورد عدم سازش و 31 مورد نيز در دست اقدام است كه ميزان طلاق از ابتداي امسال تاكنون نسبت به پارسال كاهش داشته است.

رئيس اداره بهزيستي شيروان گفت: امسال فقر و مشكلات مالي بيشترين آمار مراجعه كنندگان به مركز مداخله شيروان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان شیروان با جمعیت 157 هزار نفر دومین شهر بزرگ خراسان شمالی محسوب می شود.

کد خبر 2365394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha