۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۱۰

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

نظر شجاعی درمورد گزارش جنجالی بانوان فوتبالیست که به وزارت ورزش رفت

نظر شجاعی درمورد گزارش جنجالی بانوان فوتبالیست که به وزارت ورزش رفت

نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال در واکنش به گزارشی که پیرامون برخی بانوان فوتبالیست به وزارت ورزش ارسال شده بود و از آن به عنوان یکی از دلایل درخواست برکناری اش یاد می شود، گفت: اعتقادم این است که این گزارش اشتباهی رد شده است. با این حال حتما مشکلاتی بود که وزیر ورزش و جوانان بهتر می‌دانند ولی من این مشکلات را ندیدم.

به گزارش خبرنگار مهر، حدود 10 روز پیش بود که فریده شجاعی در گفتگو با مهر اعلام کرد وزارت ورزش در رایزنی با علی کفاشیان از رئیس فدراسیون فوتبال خواسته است تا شجاعی را از پست نایب رئیسی کنار بگذارد. برنامه نود هم هفته گذشته بخشی از صحبت‌هایش با علی کفاشیان را به این موضوع اختصاص داد ولی رئیس فدراسیون گفت که چنین چیزی صحت ندارد. البته شجاعی اعلام کرده بود که احتمالا افراد دیگری هم با نظر وزارت ورزش از فدراسیون جدا خواهند شد.

فریده شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیتش بعد از صحبت‌هایی که در روزهای گذشته مطرح شده است اظهار کرد: گفته بودم با صحبت‌های من، وضعیت پیچیده خواهد شد! البته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است؛ نه از طرف فدراسیون فوتبال و نه از طرف وزارت ورزش.

وی افزود: وقتی با کفاشیان صحبت می‌کنم می‌گوید مشکلی نیست و اصلا چه کسی گفته که شما برکنار می‌شوید! من هم فعلا به فدراسیون می‌روم و کارهایم را پیگیری می‌کنم تا موقعش برسد. حتما هنوز موقع رفتنم نرسیده است!

نایب رئیس سوم فدراسیون خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه حساب و کتاب‌هایی بوده است. من که از این وضعیت ایجاد شده سر در نیاوردم.

"گفته می‌شود گزارشی علیه فعالیت شما در کمیته بانوان به وزارت ورزش ارسال شده که هدف این گزارش زیرآب‌زنی کمیته بانوان بوده است". شجاعی در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: نمی‌توانم الان حرفی بزنم. شاید اینطور نباشد. خدا شاهد است که چیزی نمی‌دانم. نمی‌دانم واقعا چه اتفاقی افتاده است و هیچکس هم تا حالا جواب نداده است. فقط من مصاحبه‌ای از رباب شهریان (معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان) خواندم که گفته بودند دنبال نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال می‌گردیم.

وی درباره اینکه آیا با شهریان در اینباره صحبت کرده است یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ من یکبار به خانم شهریان زنگ زدم ولی تلفن مرا به او وصل نکردند. من هم بعد از آن صحبتی نکردم.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که "آیا فکر می‌کنید قربانی اختلاف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شده‌اید"؟ گفت: حالا یا قربانی می‌شویم یا نه. هر وقت قربانی شدیم در موردش حرف می‌زنیم!

به گزارش مهر، گفته می‌شود علت برکناری نایب رئیس بانوان فدراسیون مسائل دیگری بوده که وزیر ورزش و جوانان را به واکنش وا داشته است. از جمله این مسائل می‌توان به حضور بازیکنان دو جنسی در تیم فوتبال زنان اشاره کرد که البته بعد از مدتی این بازیکنان از تیم اخراج شدند.

شجاعی به این موضوع هم اینطور واکنش نشان داد: یک گزارش اشتباهی در این خصوص رد شده بود ولی درباره من چیزی ثابت نشد. حتما مشکلاتی بوده که وزیر ورزش بهتر می‌داند. من مشکلی ندیدم و نمی‌توانم صحبت کنم. باور کنید مسئله خیلی پیچیده است! من نمی‌دانم چه شده و هیچکس هم چیزی نگفته است.

وی ادامه داد: باید نشستی با مسئولان داشته باشیم تا همه چیز روشن شود. الان نمی‌دانم باید چه کار کنم. من هم منتظرم تا ببینم کفاشیان چه کار می‌کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این سئوال که "آیا قبول دارید کفاشیان راحت حرف وزارت ورزش را برای کنار گذاشتن اطرافیانش گوش می‌کند"؟ گفت: نمی‌توانم بگویم این را قبول دارم. در مورد من شاید اینطور بوده است! باز هم نمی‌توانم بگویم چه اتفاقی افتاده است. شاید ایشان مجبور شده این کار را بکند ولی هنوز که ما در فدراسیون هستیم و کارمان را انجام می‌دهیم.

کد خبر 2365738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha