۷ مهر ۱۳۹۳، ۹:۵۷

فریده شجاعی در گفتگو با مهر:

یک عده در فدراسیون علیه من هستند/ از سوی وزارت ورزش در فشار نیستم

یک عده در فدراسیون علیه من هستند/ از سوی وزارت ورزش در فشار نیستم

عضور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پیرو حواشی به وجود آمده در مورد کنار گذاشتنش از فدراسیون گفت: یک عده هستند که قصد دخالت در کارهای من را دارند اما از همینجا می‎گویم که من هم مقاوم هستم هم مستقل.

فریده شجاعی که پیش از این در گفتگویی با خبرنگار مهر مدعی شده بود از سوی وزارت ورزش و جوانان خواسته اند تا او از فدراسیون فوتبال برود، حالا در اظهارنظری جدید به خبرنگار مهر گفت: یک عده در فدراسیون فوتبال هستند که می‎خواهند در امور محوله به شخص بنده دخالت کنند اما خبر ندارند که من شخص مستقلی هستم و این اجازه را به کسی نمی‎دهم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال با بیان اینکه فشاری از سوی وزارت ورزش و جوانان مبنی بر برکناری اش نیست،خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ نامه رسمی و غیر رسمی به فدراسیون برای برکناری من ارسال نشده است و بعید می‎دانم وزارت ورزش چنین قصدی را داشته باشد اما استنباط من این است که یک جریان خاص در فدراسیون علیه من وجود دارد.

وی در پایان با ذکر این جمله که اهل مقاومت است و پا پس نمی‎کشد گفت: آنهایی که از نزدیک من را می شناسند می‌دانند همیشه در کارهایم مستقل بودم و اجازه هیچ دخالتی را به کسی ندادم. از سوی دیگر تا روزی که در فدراسیون فوتبال مشغول به کار باشم هرگز عقب نشینی نمی‎کنم.

کد خبر 2379625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha