۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰

زاغی‌نژاد در گفتگو با مهر:

کرانچار از تیم سپاهان جدا می‌شود/ نگفتند نیازی به تو نداریم

کرانچار از تیم سپاهان جدا می‌شود/ نگفتند نیازی به تو نداریم

اصفهان – خبرگزاري مهر: مربي تيم فوتبال سپاهان در واکنش به اخبار جدایی زلاتکو کرانچار از این تیم اصفهان گفت: بله، اين مساله تائید شده و فکر می‌کنم ايشان از سپاهان می‌رود.

قاسم زاغي‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد اتفاقات رخ داده در تمرین روز دوشنبه تيم فوتبال سپاهان و خداحافظي سرمربي اين تيم اصفهاني از بازيکنان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد : در حال حاضر حق مصاحبه نداريم و به ما گفته‌اند به هيچ عنوان مصاحبه نکنيد اما تا فردا همه چيز مشخص مي‌شود.

وي در واکنش به شايعاتي مبني بر اينکه سرپرست سپاهان روز گذشته در تمرين تيم اصفهاني اعلام کرده که ديگر نيازي به او و مجيد بصيرت نيست، تصريح کرد: همچين مساله‌ای نبوده و خوروش به من نگفت که ديگر نيازی به تو نداریم و اين مساله صحت ندارد.

مربي تيم سپاهان درباره اينکه در ديدار اين هفته سپاهان مقابل پديده چه کسي روي نيمکت تيم اصفهاني مي‌نشيند، بيان داشت: مشخص نيست چه کسي در بازي مقابل پديده روي نيمکت مي‌نشيند و تا فردا اين مساله مشخص مي‌شود.

وي در پاسخ به اينکه آيا رفتن کرانچار از تيم سپاهان تائید شده، خاطرنشان کرد: بله، اين مساله تائید شده و فکر مي‌کنم ايشان از تيم مي‌رود.

زاغي‌نژاد درباره دلايل خداحافظي کرانچار از سپاهان نيز اضافه کرد: درباره اتفاقات ديروز تا فردا صبر کنيد و فردا همه چيز مشخص مي‌شود زيرا به ما گفته‌اند که مصاحبه نکنيد.

 

کد خبر 2367312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha