۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲

امامی مقدم در گفتگو با مهر:

توجه به گروه های شهرستانی تغییر مهم جشنواره تئاتر فارس است

توجه به گروه های شهرستانی تغییر مهم جشنواره تئاتر فارس است

شیراز – خبرگزاری مهر: کارگردان نمایش "مثبت 18" توجه به گروه های شهرستانی نمایش را مهمترین تغییر جشنواره بیست و پنجم تئاتر فارس دانست.

هادی امامی مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه توجه به گروه های تئاتر شهرستانی فارس همواره از کم کاری های استان بوده، گفت: امروز که شاهد حضور تعداد بیشتر گروه های شهرستانی تئاتر استان فارس هستیم باید در انتظار پیشرفت هنرمندان نیز باشیم.

وی افزود: جشنواره بیست و پنجم تئاتر فجر فارس هر چند که با اعتراض برخی از کارگردانها در خصوص بازبینی مجدد همراه بود اما به طور حتم با گذشته تفاوت کیفیت خواهد داشت.

کارگردان نمایش مثبت 18 با بیان اینکه انتخاب پنج گروه از 75 گروه نمایش استان کاری بحث بر انگیز بود یادآور شد: زمانیکه قرار شد بازبینی مجدد انجام شود هر چند که کاری غیر فنی و اخلاقی بود اما نشان از تغییر نوع نگاه در مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد فارس داشت.

امامی مقدم تصریح کرد: باید به این نکته نیز توجه داشت که تغییر ناگهانی محل برگزاری جشنواره تئاتر فارس تاثیر منفی بر گروه های شهرستانی خواهد داشت هر چند که این روند برای کارگردانان با سابقه عادی و قابل پیش بینی است.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی جشنواره بیست و پنجم در نوع خود بی نظیر است که این مهم نیز از خصوصیت های جشنواره تئاتر فارس است.

نمایش مثبت 18 از شهرستان مرودشت در بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فجر فارس شرکت کرده است.

کد خبر 2367757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha