۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۹:۱۷

مهاجری نژاد:

72 هزار نفر از زیباترین آبشار لرستان بازدید کردند/ اشغال 65 درصدی هتلهای خرم آباد

72 هزار نفر از زیباترین آبشار لرستان بازدید کردند/ اشغال 65 درصدی هتلهای خرم آباد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان گفت: در تابستان امسال 72 هزار نفر از آبشار بیشه به عنوان زیباترین آبشار لرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا مهاجری نژاد عصر چهارشنبه در جلسه ستاد سفرهای تابستانی با تشریح فعالیتهای انجام شده برای پذیرایی از مسافران تابستانی اظهار داشت: در این راستا 144 مورد بازدید از مراکز اقامتی استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به انجام 28 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت از جمله کمپ ها و مهمانسراهای استان بیان داشت: در این راستا 37 فقره تذکر به مراکز گردشگری داده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان ادامه داد: از این تعداد هشت مورد تذکر به مراکز اقامتی، یک مورد تذکر به دفاتر خدمات مسافراتی و 28 مورد تذکر به مراکز پذیرایی داده شده است.

مهاجری نژاد از ارائه اخطار کتبی به 28 مورد از مراکز گردشگری خبر داد و افزود: در این زمینه سه باب مرکز پذیرایی در استان تعلیق شده است.

وی تعداد شکایات واصله از مراکز اقامتی را پنج مورد ذکر کرد و ادامه داد: خوشبختانه شکایتی در زمینه دفاتر خدمات مسافرتی نداشته ایم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از اماکن تاریخی و جاذبه های طبیعی استان یادآور شد: در طول تابستان امسال نزدیک به 32 هزار و 304 نفر از قلعه تاریخی فلک الافلاک بازدید کرده اند.

مهاجری نژاد ادامه داد: همچنین در این مدت 72 هزار نفر از آبشار زیبای بیشه در استان لرستان بازدید کرده اند.

وی یادآور شد: دریاچه گهر نیز تاکنون در فصل گردشگری خود میزبان 20 هزار گردشگر بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان درصد اشغال هتلهای استان در تابستان امسال را دارای رشد چشمگیری دانست و افزود: در بروجرد میزان اشغال هتل ها 70 درصد و در خرم آباد 65 درصد گزارش شده است.

کد خبر 2368181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha