۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۰۳

رسول خطیبی مطرح کرد؛

عواقب غرور کاذب برد برابر پرسپولیس را به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام

عواقب غرور کاذب برد برابر پرسپولیس را به بازیکنانم گوشزد کرده‌ام

تبریز – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه نفرات این تیم کاملا آماده رویارویی با حریف خود هستند، گفت: به بازیکنانم در خصوص عواقب غرور کاذب برد برابر پرسپولیس نکات لازم را گوشزد کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خطیبی عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی برابر راه‌آهن تهران در هفته هشتم لیگ برتر، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تراکتورسازی به هماهنگی‌های لازم رسیده است، گفت: در بازی جمعه سعی می‌کنیم تا مثل بازی‌های گذشته با برنامه و خوب جلو رویم و چهارمین پیروزی شیرین خود را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه هواداران به تیم انگیزه می‌دهند و توان بازیکنان را مضاعف می‌کنند، ادامه داد: به امید خدا با حمایت هواداران متعصب خود با کسب برتری مقابل راه‌آهن سه امتیاز دیگر را به اندوخته‌های خود اضافه می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین افزود: برابر راه‌آهن با اینکه آنها فوتبال را خوب بازی می‌کنند ولی ما نیز می‌توانیم با اجرای دستورات تاکتیکی از سوی بازیکنان به برتری دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تمرینات منظم و پرنشاطی را در روزهای اخیر انجام داده‌ایم، گفت: تاکنون کار خاصی نکرده‌ایم و باید بازی به بازی تمام امتیازات را جمع آوری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و راه‌آهن تهران در هفته هشتم از رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 19 فردا جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 2368615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha