۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۵۹

اظهار نظر عجیب مربی استقلال؛

می‌خواهند کی‌روش را برگردانند تا باقیمانده بازیکنان ایران را هم نابود کند

می‌خواهند کی‌روش را برگردانند تا باقیمانده بازیکنان ایران را هم نابود کند

مربی تیم فوتبال استقلال بعد از شکست برابر نفت تهران و پس از انتقادهایی که امیر قلعه‌نویی علیه گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی ایران انجام داد، گفت: عده‌ای می‌خواهند کارلوس کی‌روش به ایران بازگردد تا باقیمانده بازیکنان فوتبال کشورمان را هم نابود کند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست این تیم در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر برابر نفت تهران با انتقاد از شرایط ملی‌پوشان اعلام کرد که نمی‌داند چه اتفاقی افتاده که ملی‌پوشان ما هنوز آماده نیستند. واقعا نمی‌دانم چرا ملی‌پوشان تیم‌های دیگر هم چنین شرایطی دارند و وضعیت‌ امروزشان با قبل از جام جهانی فرق می‌کند.

محمود فکری مربی استقلال هم پس از انتقاد امیر قلعه‌نویی علیه کی‌روش، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد چهره‌های نامناسب و خالکوبی که برخی از بازیکنان انجام می‌دهند، با اشاره به اینکه کجای کارمان درست است که اینجا درست باشد، از مسئولان خواست هرچه زودتر در خصوص همه مسائل خصوصا وضعیت کارلوس کی‌روش تصمیم گیری کنند.

وی در این خصوص اظهار کرد: معلوم نیست کارلوس کی‌روش برای فوتبال ایران چه کاری کرده است. عملکرد او تنها به ملی‌پوشان ضربه زده و آنها را از شرایط مسابقه دور کرده است.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: متاسفانه با همه اتفاقات نا مطلوب و بلاهایی که این مربی پرتغالی سر فوتبال ایران آورده، باز هم برخی تلاش کرده و اصرار دارند که او به فوتبال ما بیاید و مابقی بازیکنان را هم از بین ببرد.

وی در مورد شکست تیم استقلال برابر نفت تهران هم اینگونه اظهار نظر کرد: در فوتبال پیروزی و شکست وجود دارد اما اگر بازیکنان هجومی استقلال در این بازی بیشتر دقای می‌کردند و خوش شانس هم بودیم، نه تنها نمی‌باختیم، بلکه نفت را هم شکست می‌دادیم.

فکری با بیان اینکه فوتبال ایران درحال بازگشت به 20 سال پیش فوتبال کشورهای عربی است، گفت: در فوتبال بازی جوانمردانه را باید زمانی انجام داد که بازیکنی واقعا مصدوم باشد نه اینکه خودش را بدون هیچ برخورد و اتفاقی به زمین بزند.

کد خبر 2368619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha