۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۱:۴۳

گل‌محمدی در نشست خبری:

به رفتن از ذوب‌آهن فکر نمی‌کردم/ چمدان مربیان همیشه دم در است!

به رفتن از ذوب‌آهن فکر نمی‌کردم/ چمدان مربیان همیشه دم در است!

اصفهان – خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: پیش از آغاز این بازی حتی به رفتن از ذوب‌آهن در صورت باخت فکر نمی‌کردم ولی باید بگویم چمدان ما مربیان همیشه آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: نیمه نخست مسابقه، یک بازی متعادل بود و استرس بیشتر در بازیکنان وجود داشت و ما در این نیمه تحت فشار بودیم و فرصت داشتیم و تیم حریف نیز فرصت‌هایی داشت؛ در نیمه دوم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و این مسئله سبب شد که با فشار زیاد، به پیکان گل بزنیم و بعد از گل ناچاراً عقب کشیدیم و به خاطر این بازی از تمام بازیکنان تیم و مدیرعامل باشگاه نیز تشکر می‌کنم.

وی درباره علل نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن در این مسابقه بیان داشت: ما در بازی‌های گذشته متوجه شدیم که فرصت‌های خوبی داشتیم و کنترل بازی را در اختیار می‌گرفتیم و این در بازی مقابل صبا و پرسپولیس کاملاً واضح بود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان ادامه داد: امروز هم همه بازیکنان ما خوب تلاش کردند اما نباید به حریف فرصت دهیم و باید نظم بهتری در دفاع خود ایجاد کنیم زیرا در آینده با تیم‌های بزرگی بازی می‌کنیم و در این صورت نمی‌توانیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی درباره تأثیر نبود سانتوس و عشوری در خط دفاعی تیم تصریح کرد: ما به جای آنها از زوج حق‌ورودی و محمدی در خط دفاعی ذوب‌آهن استفاده کردیم که امروز خیلی خوب بودند و بدون اشتباه ظاهر شدند؛ حق‌ورودی در نخستین بازی لیگ برتری خود خیلی خوب بازی کرد اما باز هم تأکید می‌کنم که در خط دفاعی نباید به تیم‌های حریف موقعیت دهیم و تلاش می‌کنیم که تیم خود را تقویت کنیم.

گل‌محمدی با اشاره به دلایل کاهش تعداد تماشاگران تیم ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته انتظارات هواداران ذوب‌آهن از این تیم برآورده نشده و تیم در کورس قهرمانی نبوده است؛ هواداران وقتی به ورزشگاه می‌آیند که تیم در کورس قهرمانی باشد و هوادار را از نتایج خود دلسرد نکند و این مشکل در کل کشور وجود ندارد و شاید دوری استادیوم‌ها، گرانی بلیط و عدم بازی با کیفیت، از عوامل خالی بودن ورزشگاه‌ها باشد.

وی بیان کرد: ما سعی می‌کنیم که با کسب پیروزی در بازی‌های خانگی به هواداران دلگرمی دهیم اما باید در نظر داشته باشیم که کار کردن در ذوب‌آهن مشکل است زیرا باید بازیکنان را از نظر روحی و کیفی تقویت کرده و حس برد و خودباوری را در آنها تقویت کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به مشکل سربازی سینا عشوری گفت: روی سینا بسیار حساب بازی کرده بودیم زیرا در چند پست می‌توانست بازی کند اما از نیم‌فصل باید به جای او یک بازیکن بیاوریم تا مشکلات در این مسئله را رفع کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پیش از این بازی به جدایی از ذوب‌آهن در صورت باخت فکر می‌کرد یا خیر، اضافه کرد: قبل از این بازی اصلاً به رفتن فکر نمی‌کردم زیرا اگرچه هر آمدی، یک رفت دارد ولی مربیان همیشه چمدانشان دم درب است.

گل‌محمدی در پاسخ به این سئوال که چرا امروز از این پیروزی خوشحال نیست، بیان داشت: هفته سخت و پراسترسی را گذراندم و شرایط بسیار سختی داشتم اما خوشحال هستم که سرانجام پیروز شدیم.

 

کد خبر 2368913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha