۲۱ شهریور ۱۳۹۳، ۲۲:۳۸

مهدی رجب‌زاده:

فشار نتایج اخیر از روی بازیکنان ذوب‌آهن برداشته شد

فشار نتایج اخیر از روی بازیکنان ذوب‌آهن برداشته شد

اصفهان – خبرگزاری مهر: مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: با کسب پیروزی در دیدار مقابل پیکان، فشار نتایج اخیر از روی بازیکنان ذوب‌آهن برداشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب‌زاده پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این بازی به پیروزی رسیدیم زیرا فشار زیادی روی ما بود و ما در هفته‌های گذشته نتایج لازم را نگرفته بودیم و از نظر روحی روانی تحت فشار بودیم.

وی ادامه داد: باشگاه و کادر فنی و بازیکنان تحت فشار بودند؛ ما اگرچه خوب بازی می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم ولی خوشحال هستم که در این بازی شرایط عوض شد و یکی از موقعیت‌های زیادی که داشتیم، تبدیل به گل شد زیرا بازیکنان پیکان موقعیت‌های زیادی نداشتند.

مهاجم ذوب‌آهن افزود: این برد از نظر روحی و روانی تأثیر بسیاری روی ما می‌گذارد و خوشحالم که توانستیم این پیروزی را کسب کنیم و شرایط ما برای آینده بهتر شدم.

وی درباره رقبای ذوب‌آهن در قعر جدول گفت: به نظر من باید ببینیم که خودمان چه می‌کنیم و کاری به حریف نداریم زیرا همه برای برد می‌روند و هرچقدر بیشتر ببریم، شرایط بهتر می‌شود و جدول به سود ما می‌شود.

رجب‌زاده افزود: باید بگویم که بازیکنان در هفته‌های گذشته قابلیت‌های خود را نشان نداده و عملکرد خوبی نداشته‌اند اما بدون شک در بازی‌های آینده شرایط تیم بهتر می‌شود.

وی پیرامون پستش در این مسابقه اظهار داشت: من در این بازی هافبک نفوذی بودم زیرا مربی تشخیص داد که در چه پستی بازی کنم اما همه تلاشم را کردم تا تیم نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل گسترش‌فولاد تبریز خاطنرشان کرد: بازی هفته آینده سخت است زیرا این مسابقه یک بازی بیرون از خانه بوده و تیم حریف برای برد به میدان می‌آید، با این حال شرایط ما خوب است و به دنبال یک فوتبال منطقی هستیم تا در آن به پیروزی برسیم.

کد خبر 2368923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha